• Dus, mijn suggestie is om Frans toe te voegen aan de talen die gesproken/geschreven mogen worden.
    Frans is tenslotte een wereldtaal, nog meer dan Duits denk ik. Daarnaast is het nog steeds een officiële Belgische taal. Ik weet ook wel dat dit een Nederlands forum is, maar Duits is ook een officiële landtaal in België, dus dat komt volgens mij op hetzelfde neer.
    Niet dat ik zelf in de verste verte van plan zou zijn opeens Frans te gaan spreken (heel misschien krijg ik toch eens het idee), maar voor sommige mensen zou dat misschien leuk zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nog nooit een Frans verhaal gezien hier, tegen dus.

    Dat lijkt me vrij onnodig. Bijna niemand spreekt hier Frans op het forum en voor af en toe een zinnetje hoeft het er echt niet bij.
    Met de wereldtaalredenatie zouden we ook Chinees en Spaans moeten toevoegen.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    Dat lijkt me vrij onnodig. Bijna niemand spreekt hier Frans op het forum en voor af en toe een zinnetje hoeft het er echt niet bij.
    Met de wereldtaalredenatie zouden we ook Chinees en Spaans moeten toevoegen.


    Niet mee eens.
    Niemand die Chinees of Spaans spreekt gaat naar een Nederlands forum komen, laat staan zien of begrijpen. Walen daarentegen hebben wel die kans.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Draculea schreef:
    Ik heb nog nooit een Frans verhaal gezien hier, tegen dus.


    Misschien is dat omdat het verboden is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Draculea schreef:
    Ik heb nog nooit een Frans verhaal gezien hier, tegen dus.

    Omdat het niet mag. =P

    Ik ben in principe voor omdat België 2 officiële landstalen heeft en ik dan ook vind dat erin geschreven mag worden. + Er zijn wel eens topics waarin mensen om hulp vragen met hun les Frans. Dus op zich mag het van mij.
    Maar dan langs de andere kant in de praktijk: wie gaat al die zaken controleren? Ik kan Frans omdat we het in België al op de lagere school leren. Maar ik vrees ervoor dat niet iedere moderator goed Frans kan.

    Al zou het toch niet zoveel voorkomen.
    Ik ben ergens wel voor omdat het toch weinig voorkomt en weinig voor problemen zou zorgen. Maar ergens ook weer tegen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, dan volg ik al helemaal niks meer...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aravis schreef:
    (...)

    Misschien is dat omdat het verboden is?

    Oh sorry, ik las het verkeerd. Maar alsnog vind ik het niet echt nodig.

    Zelf zou ik dit wel fijn vinden. Aangezien ik ook een frans personage heb en ik kan en mag die niet eventjes in Frans laten praten.

    En chinees zou niet een kunnen :Y) Wij hebben niet zo een toetsenbord teminste dacht ik xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tegen, zo zouden we steeds meer talen kunnen toevoegen en persoonlijk zou ik niks Frans lezen aangezien ik de taal haat en het niet eens goed kan (ook al ben ik van België en krijg ik die taal al jaren op school)


    16 - 09 - '17

    Niemand praat nu toch ook Duits? Als jij af een toe iets in het Frans wil zeggen, zal je daar echt geen waarschuwing voor krijgen hoor. Verwacht alleen niet dat er veel mensen gaan reageren.


    i put the fun in funeral

    Ik zou er niets tegen hebben, maar ik weet ook niet of er echt publiek voor is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Scandal schreef:
    (...)
    Omdat het niet mag. =P

    Ik ben in principe voor omdat België 2 officiële landstalen heeft en ik dan ook vind dat erin geschreven mag worden. + Er zijn wel eens topics waarin mensen om hulp vragen met hun les Frans. Dus op zich mag het van mij.
    Maar dan langs de andere kant in de praktijk: wie gaat al die zaken controleren? Ik kan Frans omdat we het in België al op de lagere school leren. Maar ik vrees ervoor dat niet iedere moderator goed Frans kan.

    Al zou het toch niet zoveel voorkomen.
    Ik ben ergens wel voor omdat het toch weinig voorkomt en weinig voor problemen zou zorgen. Maar ergens ook weer tegen...


    België heeft 3 landstalen, in zoverre ik weet. Duits ook, dus als dat mag, lijkt Frans me ook logisch.

    Niemand praat nu toch ook Duits? Als jij af een toe iets in het Frans wil zeggen, zal je daar echt geen waarschuwing voor krijgen hoor. Verwacht alleen niet dat er veel mensen gaan reageren.


    Neeeh, maar het is gewoon onlogisch dat als Duits mag, Frans niet mag, vind ik.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vraag me af of daar nou veel vraag naar is. Tegen, in ieder geval.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vind ik eerlijk gezegd onnodig. Hoe vaak spreekt iemand hier Frans? Dus nee, ik ben tegen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Aravis schreef:
    (...)

    Neeeh, maar het is gewoon onlogisch dat als Duits mag, Frans niet mag, vind ik.


    Logisch vind ik het ook niet dat Frans er niet bijstaat nee, aangezien Duits om onduidelijke redenen wel toegestaan is.


    i put the fun in funeral