• Oké, ik ga nu even heel eerlijk zijn. Ik voel me verschrikkelijk rot op dit moment. Mijn moeder is er net achter gekomen dat ik verliefd ben op een andere jongen terwijl het net iets meer dan een week uit is met het vriendje dat ik had. Dat is allemaal heel rot gegaan, maar de jongen waar ik verliefd op ben heeft me toen opgevangen en geholpen. Toen ben ik gevoelens voor hem gaan krijgen en hij voor mij. Mijn moeder zegt nu dat ik niet mag knuffelen met hem, hem niet lief mag noemen of wat dan ook. Ze dwingt me afstand van hem te nemen tot de zomervakantie, als hij dan nog van me houdt en ik van hem mogen we verkering. Anders niet. Als ik voor die tijd wel verkering neem zal ze alles doen om me tegen te zitten. Dan zal ze me zelfs van school thuis houden, dat heeft ze zelf gezegd.
    Nu heeft die jongen waar ik verliefd op ben, heel veel voor mij over. Maar ik voel me zo rot nu. Ik weet ook niet echt wat ik hiermee moet. Het liefst zou ik mezelf uit huis laten plaatsen, maar kan dat wel zonder toestemming van je ouders? :'(


    26 - 02 - '16

    Zo lang? O.o
    Geef het een paar weken, ze draait vast wel bij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat kan wel, maar daar zit nogal wat gedoe aan :')
    Jouw moeder irritant en als ze je thuishoudt van school zelfs strafbaar. Wat ik zou doen? Haar zoveel mogelijk tegenzitten :Y) Ze heeft namelijk geen recht om zoiets te doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sorry hoor .. maar je moeder vind ik wel een beeeeeeeetje te ver gaan.


    To infinity and beyond •

    Ik heb net gepraat met de jongen waar ik verliefd op ben en we zullen alles doen om die tijd vol te houden. Hoe moeilijk het ook gaat worden. Ik houd van hem en mijn moeder kan me dat gevoel niet afpakken. Hoe hard ze ook probeert. Ik ga niet luisteren naar haar gezeik over de bijbel en al dat soort dingen. Ik heb niets meer met het geloof en dat moet ze maar accepteren.

    Ik heb haar trouwens al heel erg tegengezeten, op haar manier. Met het 'grote aantal' vriendjes dat heb ik gehad. Jullie mogen van mij nu best wel denken dat ik een hoer ben of wat dan ook. Dat is wat mijn moeder denkt van wat mensen van mij denken.

    Ik snap het als jullie zo over mij denken en respecteer jullie mening.


    26 - 02 - '16

    Waar bemoeit je moeder zich mee?
    Ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder zoiets zou doen. Je wilt toch gewoon dat je kind gelukkig is?
    She's got issues :s


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat ze wel een punt heeft, op wat voor klotemanier ze het ook brengt. Je moet namelijk nooit een relatie aangaan als verwerkingstactiek. Dat is niet bepaald een gezonde fundering voor liefde. Natuurlijk kunnen twee mensen wel dichter bij mekaar komen door een bepaalde gebeurtenis, maar als je echt verliefd was op die ex en om hem gaf, dan weet ik zeker dat je daar binnen een week nog niet overheen bent. Ik denk - correct me if I'm wrong - dat je die jongen als uitvlucht neemt om die rotgevoelens te baas te worden.
    To get to the point; als ik jou was zou ik mezelf even goed afvragen of je echt wat voor die jongen voelt, of dat je het jezelf gewoon wijsmaakt omdat hij in de buurt is als je hem nodig hebt. Het kan immers ook een goede vriend te zijn in plaats van een geliefde.
    En wat je moeder betreft; als ik haar was - wat ik niet ben ofc - zou ik m'n dochter eens daadwerkelijk steun geven en goeie raad in plaats van verboden in de rondte slingeren. Aan het eerste heb je namelijk veel meer dan als een Gestapo-agentje in het rond te gaan bleren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen haat op die moeder; ik vind natuurlijk wel weer een reden waarom OP een faggot is.

    Nou, kijk, je ma wil je beschermen tegen meer eventuele heartbreaks. Okay, het is lang, maar vind jij het ook niet een beetje vreemd om na een week alweer met een ander in 't bootje te stappen? Zeg, zeg, zeg, OP, je overdrijft een beetje. En ja, je kan je uit huis laten plaatsen door Jeugdzorg, maar dat wil je niet. I dare you to call them; 't wordt het vreselijkste moment van je leven. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Okeei, dat is echt overdreven van je moeder. Maar wat C18 zegt; waarschijnlijk probeert ze je te beschermen op een hele belabberde manier. Dit is geen goede fundering voor een relatie, maar om je dan nou volledig tegen te gaan werken.. dat slaat nergens op.
    Maar ik zeg je, je wilt jezelf echt niet uit huis laten plaatsen. Dat is echt niet onbeschrijvelijk kut. En ik weet sowieso niet of ze dat doen in dit soort gevallen, ze plaatsen echt niet zomaar iemand uit huis. Ik schat dat als je dit al zou doen er een voogd kwam, als een soort bemiddelaar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De manier waarop je moeder het zegt is niet de vriendelijkste, maar ik snap haar punt wel. Het is net een week uit met je ex-vriend, en je bent nu al weer stapelverliefd op iemand anders? Je zal me waarschijnlijk niet willen geloven -dat had ik vroeger ook niet gedaan- maar de kans dat dit échte verliefdheid is, is klein.
    Hij heeft je opgevangen en getroost op het moment dat je dat het meest nodig had. Hij geeft je het gevoel speciaal te zijn,... Natuurlijk vind je hem leuk en denk je dat dit iets kan worden.
    Ik zeg niet dat het nooit iets kan worden tussen jullie, maar ik raad je aan om jezelf eerst even deftig de tijd te geven de breuk te verwerken. Dat mag dan een moeilijke besllissing zijn, maar ik denk wel dat het de juiste is. :-)

    Veel sterkte met alles!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze probeer je te beschermen op haar eigen eigenaardige manier.
    Probeer je maar niet al te veel van haar aan te trekken,
    echte liefde overwint alles.

    En veel kan ze je niet maken, want dan wordt het strafbaar...


    I'll lick the poison from right off your kiss