• EXTRA SHOW!



    Op 30 november viert Ketnet zijn 20ste verjaardag met alle fans van het eerste uur!*O*
    Onder meer Samson en Gert zullen een concert geven en nog veel meer acts zullen volgen! (Hopen op een Springreünie)
    SPRING KOMT OOK!!!!

    Het vind plaats in het sportpaleis en zal een avond vol nostalgie worden!

    Ik heb al tickets!:'D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 18:10 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Woooh, dat was mijn meest favoriete kinderzender! Ik ga niet, maar ik hoop voor de liefhebbers dat Spring opdaagt, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik wil echt heeeeeeeeeeel graag Spring nog een keertje zien. Ik heb geen tickets maar misschien dat ik toch nog ga met een vriendin. We gaan het alleen snel moeten beslissen :'D
    Samson en Gert heb ik vorig jaar nog gezien op Student Kick-off. Die sfeer was echt ge-wel-dig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klinkt superleuk eigenlijk. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ledecky schreef:
    Ik wil echt heeeeeeeeeeel graag Spring nog een keertje zien. Ik heb geen tickets maar misschien dat ik toch nog ga met een vriendin. We gaan het alleen snel moeten beslissen :'D
    Samson en Gert heb ik vorig jaar nog gezien op Student Kick-off. Die sfeer was echt ge-wel-dig.


    Ja, je gaat snel moeten zijn, er zijn geen staanplaatsen meer en nog maar beperkt zitplaatsen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil zoooooo graag, maar ik weet niet hoe mijn lessenrooster er dan uitziet dus ik kan nog geen tickets kopen (huil)


    The soul needs autumn.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, je gaat snel moeten zijn, er zijn geen staanplaatsen meer en nog maar beperkt zitplaatsen.:'D


    De persoon hierboven maakte een snuggere opmerking, kan goed zijn dat ik tot 19u les heb (kans is zelfs heel groot). :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben ter ere van dit Samson en Gert aan het luisteren en je wilt toch direct gaan als je dit ziet. :'D



    En serieus, ik heb die reünie echt nodig in mijn leven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij en ik zijn niet de enige die die reünie willen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Jij en ik zijn niet de enige die die reünie willen.:'D


    Er zijn al duizenden likes op een FB pagina hahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als er een spring reünie komt, dan ben ik aanwezig! Momenteel wacht ik nog wat af hoewel Samson echt wel m'n jeugd was en ik er ook een knuffel van had/heb


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ben ik de enige die het best gaaf vind dat een zaal van meer dan 20.000 mensen gevuld kan worden met een hoofdact van een man met een pratende knuffel, oude kinderpresentatoren die nu rond de veertig moeten zijn en een dj die oude kindermuziek gaat draaien?:'D

    I mean:



    Ik denk eerlijk gezegd dat als Spring zou komen ze dat niet op voorhand gaan aankondigen. Maar dat het een special act als verrassing gaat zijn. Op de bekendmaking van MNM spraken ze ook over een verrassing waar ze nog niets over mochten zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 22:52 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    En het is officieel uitverkocht!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil eigenlijk dat de kledingstijl van de tijd van Spring terug in is, of de kledingstijl van toen ik écht nog een kindje was. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SPRING KOMT. Ik ga wenen ofzo. Echt serieus, ik kan die woensdag ook niet door school. Fml.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    SPRING KOMT. Ik ga wenen ofzo. Echt serieus, ik kan die woensdag ook niet door school. Fml.


    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!*O**O*


    Queer zijn is gewoon alles