• Ja echt! Voor het eerst in mijn leven heeft iemand gezegd dat ik een emomeisje ben. "Kijk daar hebben we het emomeisje" OMG ik lijk niet eens op een emo, maar nu moet ik er wel om lachen ^^

    XD Haha,wel melig 8D

    mwuahahx 3 das lol x3

    ik ben ook emo n_n
    en gothic
    en alto
    en ff sien wat nog meer x3
    een huppel n_n jaahaa x3


    We can only learn to love by loving.

    ja zeggen ze ook tegen mij. x'D
    ik vind het ook wel grappig hoor vooral als het zo'n huppel is dan zegt ze; emo en dan zeg ik; huppel en dan ben ik ineens een bitch. x'D


    AAP

    ja zeggen ze ook tegen mij. x'D
    ik vind het ook wel grappig hoor vooral als het zo'n huppel is dan zegt ze; emo en dan zeg ik; huppel en dan ben ik ineens een bitch. x'D


    mwhuahahahah x3

    ik ben ook 1 bitch n_n mr so benk geboren x3


    We can only learn to love by loving.

    Ach, je word morgen uitgemaakt voor hippie en maandag voor gothic, ligt eraan hoe je je haar hebt staan x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg dat maak ik al zo'n 2 jaar mee X]
    naja als je ze vraagt waarom ze het tegen je zeggen zijn ze vaak opeens stil en maken ze dat ze weg komen :3


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    melig..
    op myn sgool ben ik het emomeisje :P
    iedereen eknt me daarom ook.
    je zegt maar emomeisje en ze weten dat ej het over mij ehbt :P
    best wel lachee

    Als ik ben wie ze zeggen wie ik ben,ben ik emo BD

    1 of ander wijf roept de hele tijd dat wij bekend zijn op een andere locatie van onze school echt vet weird. o.O


    AAP

    Er zijn echt weinig mensen die je snel herkent bij mij op school. Mijn vriendin is bekend als Chinees en ook een vriendin staat bekend om GroteStippentas

    Zegen ze ook altijd tegen mij,, Begin ik altijt Kei hart te lagen,, xD Zo Grappig,, dat mensen je berordelen,, voor iets of iemand,, terwel ze je niet eens kennen ! Laats liep ik langs een gropje,, zij er een. ''Omg,, kijk daar Emo'' Dus ik Blijf zo staan, Ik: ''Waar Emo waar ?!?'' En toen waren ze uitgelult :D Gewoon wat raars terug roepen,, dan zijn ze meteen stil :P


    Dunno ><

    Zegen ze ook altijd tegen mij,, Begin ik altijt Kei hart te lagen,, xD Zo Grappig,, dat mensen je berordelen,, voor iets of iemand,, terwel ze je niet eens kennen ! Laats liep ik langs een gropje,, zij er een. ''Omg,, kijk daar Emo'' Dus ik Blijf zo staan, Ik: ''Waar Emo waar ?!?'' En toen waren ze uitgelult :D Gewoon wat raars terug roepen,, dan zijn ze meteen stil :P


    whahah x3


    We can only learn to love by loving.

    tege mij zeiden ze daarstraks Emo;zoo een jongen die ik nie kan uitstaan...Daarnaa bekeek hij mij nogis en zei Nee ge bent geen emo,hij vond gwn geen scheldwoord :D
    Maar ik was echt wel Niet Emo,want ik had een Witte short,oranje Topje,en Witte pumps :D

    xx


    everybody needs a song.

    ik laat mensen ook meestal uitlullen

    Tja.. bij jou valt het nog wel mee; mij vertrouwen ze niet meer met messen in m'n handen :']


    No growth of the heart is ever a waste