• Oké, mensen ik ben wat overstuur, en ik word er kotsziek van.

    Daarstraks op school vraagt een vriendin mij: 'Wat is zwart en emo en zegt 'auw'?' Ik wist het niet. Wat doet ze? Ze knijpt in m'n arm. Dus wat wilt ze daarmee zeggen? Inderdaad, dat ik emo ben. En néé dat ben ik niét. Ik zei haar: 'Ik bén geen emo, gvd!' Zij: 'Jawel, toch bijna.' En ik ben weggelopen. Dan komt een andere vriendin bij mij staan en ze vraagt wat er scheelt. 'Ze noemen me emo.' zeg ik haar. En zij zegt: 'Ja, ze hebben gelijk.' Mensen, laat me gwn mezelf zijn! Zegt een andere vriendin: 'Doe u schoenen uit, dan zalt al minder zijn.' (zij haat die schoenen die ik aandoe, het zijn Vans) Vans zijn mss emo-schoenen, maar dan nog? Ik vind die gwn supermooi Ö Daarna zei die nog: 'Je bent gwn jezelf.' Dat vond ik lief. Maar nog: ik voel me kut, en het voelt alsof ik ga huilen.

    Sorry, ik moest dit kwijt, en ik zoek geen aandacht. Die vind ik genoeg in de mensen die me afkraken..


    Ps: Ik heb helemaal niéts tegen emo's. Dat zijn mooie mensen, maar ze moeten me laten zijn wie ik ben, en me niet emo noemen terwijl ik dat niet ben.

    Tss die mensen zijn egt niet goed bij hun kop>.<

    Haha: 'wat is zwart, emo en zegt 'auw'?' Die is best goed, ik lag dubbel x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind die mensen dat dat over jouw zeggen echt lekker dom enzoo >,< Daarom heb ik er ook een hekel aan en laat ik hun lekker zeggen wat ze willen. Ik trek het me niet aan want moest ik me dat allemaal erg hard aantrekken was ik hier nu niet meer want was ik zooooo depri dat ik wel zelfmoord had gepleegd :P

    Je moet echt gee andere schoenen gaan dragen fzo hoor. Als die mensen zeggen dat je emo bent zeg je gewoon dat het niet zo is, jij weet toch het beste wat je bent? En als ze zeggen dat jij t alsnog bent zou ik gewoon hetzelfde gaan doen. Bij iemand die bijv felle kleuren draagt zeggen van ja ik ben emo en jij bent een clown want je draagt felle kleuren. ofzoXD gewoon terugpakken dan zien ze zelf wel wat ze verkeerd doen.
    weer heel verhaalo.o'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    aar ik vind het inderdaat wel grappig van; 'Wat is zwart, emo en zegt 'auw''? Wahah ik lag ff dubbel sorry :X

    Je moet echt gee andere schoenen gaan dragen fzo hoor. Als die mensen zeggen dat je emo bent zeg je gewoon dat het niet zo is, jij weet toch het beste wat je bent? En als ze zeggen dat jij t alsnog bent zou ik gewoon hetzelfde gaan doen. Bij iemand die bijv felle kleuren draagt zeggen van ja ik ben emo en jij bent een clown want je draagt felle kleuren. ofzoXD gewoon terugpakken dan zien ze zelf wel wat ze verkeerd doen.
    weer heel verhaalo.o'


    Oohja en uitleggen dat emo een muziekstijl-achtigiets is en geen kledingstijl.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    seuw. gare kiddos >.<'
    Mijn reactie als mensen zo doen is meestal. 'Ja man. En ik ben ook al depressief en ik snij mezelf. Dat je me zo goed kent joh' x]
    Help soms wel fz. x]


    Mew <3

    seuw. gare kiddos >.<'
    Mijn reactie als mensen zo doen is meestal. 'Ja man. En ik ben ook al depressief en ik snij mezelf. Dat je me zo goed kent joh' x]
    Help soms wel fz. x]


    Haha die is goed z]

    Omg ik zeg gewoon tegen al die kienders van; 'Ben eigenlijk wel liever een 'emo' [/Maakt zogezegd gebaar] dan een soort van kiend dat geen leven heeft en andere mensen in hokjes plaats zoals jouw.' Yes i know, dat slaat nergens op maar toch op een of andere manier zwijgen ze dan ^^ Of het kan er ook aan liggen dat ik dn zeg dat ik het ex van me zus op hun afstuur die een bodybuilding doet maar ach^^

    Pff.. hoe dom is dat ;S
    Vans zijn gewoon cool, ik heb ze ook!
    Je bent wie je bent..
    Mensen die je niet accepteren, zijn je vrienden niet meis.
    Jij bent tevreden met je uiterlijk, kunnen ze dat ook van zich zelf zeggen? ;]

    xx


    There is no harm, in being yourself.. &#9835;

    >,< trutten!
    Krabbel maar op een papiertje van mij;
    hoi =)
    ik ken jullie niet But, je bent jezelf toch ook? iedereen! und als je durft kom je maar us op quizlet.nl ooh got dat overleef je niet
    xx Bo


    ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik vind 'm nog steeds geniaal haha
    x']
    Sorry dat ik een beetje zeikerig doe...


    No growth of the heart is ever a waste