• Aangezien hett kerst avond hebben sommige mensen al cadeautjes gehad ;D.
    Dus nu ben ik benieuwt wat jullie hebben gehad _O_. Ik :

    -Een polariod tablet (waar ik nu op zit)
    -3x nagellak
    - €20 voor me mobiel

    Wat hebben jullie gekregen? :3.


    Shoganai i ne~

    k krijg niets voor kerst


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    k krijg niets voor kerst

    Wij gaan nu beginnen met de cadeautjes, we gaan er echt allemaal van die spelletjes van maken, dus ik ben benieuwd hoeveel uur het gaat duren voordat iedereen zijn cadeautjes heeft :'D

    Edit: Ik heb mn cadeautjes gekregen ^^ Een laptophoes (maar nu krijg ik mn laptop niet meer in mn tas grr), een cadeauset van Christina Aguilera; secret potion, en een übercool t-shirt dat ik al heel lang wilde hebben ^^ (waarbij nog een t-shirt besteld is geworden, maar dat is nog niet geleverd)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 22:07 ]


    Inspiration can hit you any time

    Wat ik tot nu toe heb gekregen:

    - Nieuwe schoenen
    - Sokken en ondergoed :'D

    Morgen naar me mum en maandag naar schoonmoeders dus er komen nog cadeautjes bij (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een microscoop gekregen, Womanity van Thierry Mugler, make-up, een ketting met een onyx eraan, een nieuw dagboek, aquarelpotloden van Faber Castell + twee schetsblokken en een aquarelblok, een stapel tijdschriften en van mijn vriend krijg ik nog een cadeautje.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wij vieren geen Kerst => Islamitisch.
    Maar wél mijn verjaardag, maandag, dus ghehehe ik ga me papa blut maken. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik dacht dat we hier thuis geen kerst meer zouden vieren, dus ik heb ook niet echt iets gevraagd of zo, maar vandaag lagen er toch een aantal cadeautjes in kaftpapier onder boom. Waarschijnlijk van die 'gezins'-cadeautjes, like last year (: Maar weet nog niet wat 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb pas twee cadeautjes gekregen: neppe Uggs als pantoffels en de dvd van "Despicable Me" :3
    Maar ik weet ong wat ik nog meer krijg, namelijk een Sherlock Holmes boek en een camera hehe


    As travars

    Ik zou geen cadeautjes krijgen dit jaar, maar ik kreeg toch wat! Ik heb een geurtje van Replay en douchegel gekregen en het nieuwe Zelda spelletje voor de wii. Jeej! :'D

    Uneventful schreef:
    Wij vieren geen Kerst => Islamitisch.
    Maar wél mijn verjaardag, maandag, dus ghehehe ik ga me papa blut maken. :"D


    Kuchkuch...


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik krijg dit jaar weinig met kerst. Mijn moeder is vergeten cadeautjes te kopen dus krijgen we het een andere keer :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik krijg morgen cadeautjes. Denk ik. Met mijn ouders weet je het maar nooit x)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Een elektrische gitaar *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn verlaat kerstcadeautje word...


    een Zayn Malik pop! :9~

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:41 ]


    dream, dare, fly!

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Kuchkuch...


    Fuck yeaaaaaah.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:41 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.