• Mensen tegenwoordg zijn té oppervlakkig voor woorden!
    Er zit een meisje bij mij op school die ik al een paar jaartjes ken. In het begin van het nieuwe schooljaar leerde ik een jongen kennen. Ik vond hem wel cool enzo. Hij is wel een brugklasser maar toch gedraagt hij zich al redelijk volwassen. Of toch niet, hij haalt veel kattekwaad uit en scheld mensen de huid vol gewoon omdat hij er zin n heeft. Anyway, k kom met hem overeen. Laat het toeval nu wezen dat hij naast dat meisje in de studie zit. Dat meisje kent hem nu misschien 4 dagen and guess what..
    Dat meisje is so totally obsessed door die jongen. De dag dat ze hem leerde kennen werd ik meteen ondervraagd. Van waar ik hem kende, hoe hij noemde, hou oud hij was, wie eerst iets tegen wie zei, waarover we tegen elkaar praatten..ze wilde echt ALLES weten. Diezelfde dag zei ze dat ze verliefd op hem was. WAT DUS MEGA OPPERVLAKKIG IS WANT ZE KENT HEM DUS NIET!!!!
    Ze vind hem alleen leuk omdat zijn haar leuk ligt en hij een mooi gezichtje heeft. Verder weet ze niets van hem. En laat het nou ook wezen dat dat meisje al een vriendje heeft. En toch zegt ze zo'n dingen! Dat vind ik ten eerst erg oppervlakkig van haar, ten tweede is het niet eerlijk tegenover haar vriendje en zeker ook niet tegenover die jongen!
    Ik ben echt pissed op die slet, want zoiets doe je gewoon niet vind ik.
    Ze zei daarnet nog iets tegen me en toen was haar naam nog: Joyce ^^ en nu is het dus plots veranderd. En drie keer raden: Joyce ^^ JAMES NWLY!!
    Ze heeft haar lief dus VERVANGEN door een jongen de ze NIET KENT!!!
    IK VIND DIT DUS ZOO OPPERVLAKKIG!!!
    Ik kom goed overeen met die jongen, maar dat wil nog net zeggen dat ik er meteen verliefd op wordt. Ik vind het belangrijker om eerst de jongen te leren kennen. k haat dat meisje nu!!
    Dit is misschien maar gewoon mijn mening. Maar ik vind dat ik reden heb om haar nu Niet meer te respecteren, dat verdient ze niet meer!


    Moof

    Haar laten vallen moet ge ni echt doen omda ge haar al zo lang kent enzu.Maar het is gewoon laag van haar om zo te doen alleja.Ik begrijp u wel want ik heb ongeveer het zelfde met een vriendin mee gemaakt enzu.Maar weetje,het is haar leven enzu.En ge moogt boos zijn,maar als zei gewoon de "slet" wilt uithangen,laat haar lekker doen n_n

    Hetzelfde wat JOYCESTAR ook al zei… Veel meer heb ik daar niet meer aan toe te voegen. ;)

    xX Elien

    p.s.: Verplaatsing naar 'relatie'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "