• Haay,

    Ik heb wat inspiratie voor een nieuwe quiz,en ik heb dus rollen nodig.Máár nu gaat het wat strenger zijn.Hier is een klein lijstje met regels:

    -Je mag NIET zeggen: " Info komt" ofzo,Gewoon direct je info.Want dát zeg je alleen omdat je eerst wil zijn.Dat vind ik niet kunnen.

    -Je blijft je rol trouw,want er zijn zo van die mensen die gewoon een rol willen,maar de quiz niet maken.

    -Je mag wisselen,maar doe het onder elkaar.Haal mij er niet bij,vraag gewoon dat je mag wisselen met de gene die bv. Vriendin Bill heeft.Dan zeg ik wie die persoon is,jij regelt het.En je komt nog zeggen of je je rol gewisseld hebt of niet.

    -Ik werk deze keer niet met verassingen,daar komt alleen maar ruzie van,en daar heb ik geen zin meer in.

    -Vraag niet met wie je krijgt ofzo,elke rol krijgt met iemand.

    - Verder nog vragen? Vraag maar.[Pb.]


    ____________________________________________________

    Een meisje doet met haar bandje mee aan Junior Eurosong.Eigenlijk is het een hele speciale Eurosong,want TH zit in de jury.Iedereen wilt dus graag winnen,maar is TH niet te streng?Gaat er misschien wat gebeuren.U ziet.

    Verkrijgbare rollen:

    - Hoofdrol.+ Kanidaat 1

    - Kanidaat 2

    - Kanidaat 3

    - Kanidaat 4

    - Kanidaat 5 + Een soort Bitch die niet tegen hoofdrol kan,en iemand van TH wil.

    - Presentantrice (Ofzoiets xD)

    Zo,dat waren de rollen.

    Dit heb ik nodig;

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]

    Text: [Min.5 Regels.]

    Rol:


    x

    Kheb het topic 2 x geplaatst,hier mag een slot op.

    Plaatje:http://a.bebo.com/app-image/6903369452/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/05/11/4918038500a5911237838l.jpg

    Text: Hey iedreen, mijn naam is Lisa en ik ben 18 jaar oud. Dit jaar doe ik mee aan Eurosong. Niet zo maar Eurosong, Tokio Hotel zit dit jaar in de jury. Ik en mijn band, Cherry Chapstick gaan natuurlijk ook proberen te winnen. Mijn status in de band is zang. (je mag er aan veranderen hoor.)

    Rol: Hoofdrol.+ Kanidaat 1


    We'll never be as young as we are tonight

    Dit heb ik nodig;



    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Text: [Min.5 Regels.]
    Hoii, Hoii, Ik ben Elle en huppel al 17 jaartjes op deze aarboll rond! Ik heb het hier dan ook ontsettend naar me zin,, Ik Hou van mijn Vreindjes en vriendinetjes,, en ik zal dan ook maar niet aan ze zitten, want dan maak ik ja af!! Nee hoor ik mestal nog geen vlieg kwaat,, Nou, Behalfen als je aan mijn heilig dommen zit,, Zoals mijn Vriendjes dus,, mijn Gitaar, en mijn Lolly's en Bubbelgum. Ik ben lief, spontaan, Lag veel, Hieperactief, ben niet snel op me mondje gevallen, en heb zo mijn Ego momentn,, O sorry. Ik moet Barbie me ond gaan uitlaten,,
    XxBye


    Rol:
    Kanidaat 4


    Dunno ><

    Plaatje: http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg



    Text: heej ik ben pamela ik ben 17 jaar en ik ben verslaaf aan tokio hotel en vooral tom geilen
    ik hou er ookk van shopen en bios en naar strand gaan en ik speel gitaar ik doe dit jaar mee met mijn eigelied die met giraar gemaakt dus ik doe mee met mijn gitaar mijn karater is dat ik heel spontaan ben en heel lief en kan aftoe een bitch zijn en ben ook af toe een bitch maar niet snle jaloer maar ik ga veder hoefen doei



    Rol: kanidaad2


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Plaatje: [Liefst Scene/Emo]

    http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/28688320.jpg

    Text: [Min.5 Regels.]

    Hee poezzies!! <3
    My name is Yentl and my age is 17! I'm sick of talking English already because i Suck at it! alhoewel ik het vaak praat -.- argh whatever! mijn vrienden noemen me vaak MRS.CRAZY omdat ik nogal geak doe op de weirdste momenten Like; M'n broek verknippen tijdens een 'belangrijk' Proefwerk.. of Xpress tegen een muurtje aanfietsen.. JEP ik ik doe het allemaal.. ik ben een meisje die lekker doet waar ze zin in heeft en zich ook niet laat stoppen.. maar als iemand het moeilijk heeft ben ik zijn/haar steun en toeverlaat. als ze mij vragen om mezelf te omschrijven dan zou ik zeggen: ik ben gewoon een dom kind die niet helemaal spoort.. Maar poezzies ik moet afwassen *zucht* Toedelsszz <3

    Rol:
    Kandidaat 2?