• Ik heb al eens eerder zo'n topic gehad, alleen was een tijdje van Quizlet.
    Maar zoals veel andere ben ik opzoek naar verhalen.

    • Regelmatig posten.
    • Nederlands (mag wel met Engels gesproken)
    • Genre maakt niet veel uit.
    • Zet even in je bericht waar je story overgaat + een link naar je story
    • Fanfictions zijn ook geweldig 1D, HP etc.

    Dat was het wel zo'n beetje,

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:56 ]


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    The Night Falls

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:52 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    Als het je wat lijkt is hier de link: The wolf and her hunter|| Spencer Reid

    Het is een verhaal over een meisje die haar ouders verliest en zelf mee wordt genomen. Na een aantal jaar dwingt de man die haar mee genmomen heeft om iemand te vermoorden. Dan begint haar zoektocht naar wraak. Natuurlijk worden er dan mensen ingeschakeld die haar moeten stoppen en vangen. Het ergste is dat zij Geobsedeerd wordt met één van de mensen die haar moet vangen. Ik faal als het om samenvattingen gaat

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zit vast wel wat tussen (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag




    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.

    De laatste is trouwens net begonnen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud.
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart.

    Maar hij vond iets met meer kracht.
    Angst.
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden.
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld.

    -Fantasie
    -Onbekende personen
    Als het je wat lijkt... C: ----> http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    Ik heb momenteel niet de mogelijkheid om een link te plaatsen, maar op mijn profiel staat een Harry Styles verhaal. x


    Requiem for a dream

    Ik heb twee afgelopen One Direction verhalen en één juist begonnen Onbekende Personen verhaal. Jammer genoeg kan ik op dit moment geen link plaatsen, maar op mijn profiel kan je van alle drie de link vinden. ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik ben net begonnen met mijn 1D - Harry Styles verhaal:
    Take Me To Another World

    Paradise • Harry Styles
    Change My Mind • Niall H. , Louis T. and Harry S.

    Just check it out ! Zoals je ziet is het One Direction. :9~
    Bij beide stories wordt er niet echt uitgelegd waar het over gaat, daarom moet je even de stories checken !

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 2:16 ]


    Danmarks Dynamite.

    http://www.quizlet.nl/stories/103742/make-a-wish--liam-james-payne-amp-niall-james-horan/
    Lees maar als je wil :D


    Everybody is beautiful, it's just that some people don't see it.

    http://www.quizlet.nl/stories/105291/lord-of-the-rings-parodie-salenas-quest/
    Lord of the Rings Parodie. Want die zijn er niet op Quizlet. :D (Of iig, geen actieve (; )


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Too different for love • Draco Malfoy


    Charlie Knight is een halfblood. Haar vader is namelijk een muggle. Ze zit in het vijfde jaar op Hogwarts in de afdeling Gryffindor.
    De laatste tijd beginnen haar vrienden, Luna Lovegood en Ron Weasley, steeds vager te doen. Charlie heeft het idee dat ze geheimen voor haar hebben. En tegen haar liegen. Ze beginnen Charlie steeds meer te ontlopen en praten weinig met haar. Ze wilt uitvinden wat er aan de hand is en komt erachter dat Harry Potter de aanleiding hiervan is. Ze mocht Harry al niet en nu is het nóg veel erger geworden! Er is nog iemand die hetzelfde denkt over Harry. Samen met iemand waarvan ze nooit gedacht had dat ze ermee om zou gaan bedenkt ze een plan om Harry te straffen voor wat hij haar heeft aangedaan. Wat ze van te voren niet weet is dat ze zichzelf in een nieuwe, maar ook gevaarlijke situatie brengt.

    Slowly it becomes a strong game between life and death.


    Geschreven in Charlie en Draco POV's

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 12:12 ]

    http://www.quizlet.nl/stories/105821/dont-forget-to-love-yourself--malik/

    Hoi, ik schrijf een One Direction fanfitcie. Hier is de link: Last Christmas - One Direction


    Christmas Story Starring. the boys of One Direction , Cara Delevingne
    Christmas will never be the same again...




    [center] ×One Direction bestaat
    × Neem een abo, ik waarschuw niet!
    × Dagelijks een deel





    Started 16/12/12
    By Meeeuow
    [/center]