• Ik haat Kerst, peeps. Sinds 2e Kerstdag 2010. Jep, my boyfriend broke up with me. Morgen een jaar gleden. &nd I feel like shit, really. Ik ben verliefd, again. Die jongen ziet me totaaal niet staan, hij heeft namelijk sinds een week een vriendin. Mijn oude bff wil ik super graag terug want ik mis haar ontzettend! Niemand snapt me met dit probleem. EN NIEMAND ZIET ME STAAN. That's why I hate Christmas.

    Wie haat er nog Kerst?
    &Als je Kerst niet haat: Waarom?

    Ps: Ja ik verveelde me, dus dacht ik; Laten we maar eens een berichtje schrijven


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Serieus, een jaar na de break-up ben je nog steeds op zo'n sukkel verliefd? Lollollol. XD
    Kom op, pak jezelf bij elkaar en ga je niet zo afhankelijk gedragen, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat je gedumpt bent met Kerst vind ik wel echt héél lullig...


    Bad decisions make good stories.

    Hoewel mijn familie elke kerst onwijs veel ruzie maakte haat ik het niet.
    De cadeaus zijn altijd geweldig, en de sfeer is altijd gezellig vóór de ruzie, en het eten is heerlijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Da's wel lullig.
    Laat het kerstmis niet verpesten. Ik hou juist van kerst.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Foxfaces schreef:
    Serieus, een jaar na de break-up ben je nog steeds op zo'n sukkel verliefd? Lollollol. XD
    Kom op, pak jezelf bij elkaar en ga je niet zo afhankelijk gedragen, bah.


    Shoganai i ne~

    De twee keer dat ik iemand een beetje leuk/interessant begon te vinden, had of kreeg diegene een vriendin, de ene keer dat een vriendin een date voor me wilde regelen, was hij niet in getinte meisjes geïnteresseerd, en toen een vriend van me bekende dat hij me leuk vond, voelde ik niks.
    See what I'm aiming at? Love is useless, dat kan een rasechte pessimist op dat gebied je zeggen :]. Geniet van kerst met familie en druk die gedachte weg. Wegflikkeren, niet naar omkijken, doorlopen, niet aan terugdenken.
    The only thing that works, 'cause there is no other way.


    No growth of the heart is ever a waste

    Foxfaces schreef:
    Serieus, een jaar na de break-up ben je nog steeds op zo'n sukkel verliefd? Lollollol. XD
    Kom op, pak jezelf bij elkaar en ga je niet zo afhankelijk gedragen, bah.

    Kutreactie. Enough said.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou van Kerst, gewoon vanwege de sfeer en alles er om heen. En sinds een paar jaar terug, is Kerst nog waardevoller voor mij geworden.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    C18 schreef:
    (...)
    Kutreactie. Enough said.

    Sorry, ik ben altijd chagrijnig tijdens mijn periode. Mijn excuses.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haat kerst,maar ik wil liever niet zeggen waarom (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hij dumpte je met kerst?


    Wat een loser.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik 'voel' geen kerst meer. Het is net een doodnormale dag die ik op één of andere onbekende reden vervloek.


    Let it come and let it be

    Ik haat kerst omdat ik toch altijd alleen en eenzaam ben en het voelt niet eens als een kerstdag.

    Ik haat het. Kerst staat voor nog meer ruzie en dit jaar ben ik zelfs gevlucht. Het wordt alleen maar erger hier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chemist schreef:
    Ik kan niet haten. Sorry. Get over that boy, he wasn't worth you ;)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James