• Jup, en ik vind het heel vreemd dat hier nog geen topic over is. (nerd)


    Voor diegenen die niet weten waar het over gaat; sinds een paar dagen doet de BTK-APP het en de jongens waren al fleissig bezig filmpjes te plaatsen terwijl ze beide een nieuwe piercing namen. Gezien de gedachten ‘nu we toch bezig zijn’ hebben ze ook filmpjes en foto’s van hun eerste gezamelijke tattoo gepost. Bill heeft Tom dus eindelijk overgehaald een twintattoo te nemen.
    Onder Bill’s knokkels op zijn linkerhand staat de geboortetijd van zijn tweelingbroer vereeuwigd (0630) & op Toms rechterhand die van Bill (0640).

    Voor de rest hou ik lekker mijn mening voor me wat ik ervan vind :Y), maar wat vinden jullie ervan?





    edit: er klopt nu dus officieel geen drol meer van bills verklaring met zijn: 'we dragen elkaars geboortetijd', want ze hebben dus gewoon ieder hun eigen tijd. Wat mijn vermoedens en mening enkel meer bevestigde. Ze wilden (waarschijnlijk billos) een stoere rockstertattoo, ze hadden alleen nog geen onderwerp/betekenis. :') achja, zolang ze er maar blij mee zijn enzo.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 16:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    I don't like it.. :'D


    -

    Maelig schreef:
    Ik vind het best schattig. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het wel leuk ;D


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik snap de betekenis van de tattoo niet echt xs


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik snap de betekenis van de tattoo niet echt xs


    26 - 02 - '16

    Maitresse schreef:
    Ik snap de betekenis van de tattoo niet echt xs


    het staat voor de tijd waneer ze zijn geboren.
    Tom: 06.30 uur
    Bill:06.40 uur


    over de tatoo:
    ik vind hem mooi maar niet op die plek.


    I am safe up high, nothing can touch me. But why do i feel like this party is over?

    C18 schreef:
    Buh. Me no gusta. Me really no gusta ;o.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TomxMydrug schreef:
    Ilike (:


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik vind het op zich wel mooi dat ze zoiets doen, maar de plek zuigt zwaar. En dan kun je beter kiezen voor iets symbolischer dan de geboortedatum. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aww, ik vind het echt lief. Tof dat ze ondanks alles nog steeds zo'n hechte band hebben. <33


    Love don´t break me.

    Het is natuurlijk wel een mooi gebaar, maar jammergenoeg spuuglelijk :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wil die van Tom zien. :O

    Ik vind het een beetje een idiote tattoo, maar bon dat is mijn mening. Voor hetzelfde geldt hebben ze binnen 5 jaar slaande ruzie, willen ze niks meer met elkaar te maken hebben en dan lopen ze daar met die cijfertjes.
    + Ik vind het niet mooi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het gebaar echt mooi.
    Cijfers zijn mooi getatoeëerd, maar de plaats. 't Is eens wat anders. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.


    het is 0620

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 11:29 ]


    I Love You