• ...Vakantieee!!! 🎉🎉 Althans,, voor mij dan. Want hoe zit het eigenlijk met de rest hier op Q?

    Ik had deze week mijn laatste seminarweek waarin we gingen etsen. Ik vind grafiek een super leuk vak dus het was echt een mooie afsluiting van het jaar. ^^ Dus opweg naar huis nog nieuw werk kunnen meenemen.

    Schets:



    Eerste druk:



    Tweede druk:



    Derde druk (ik was ontevreden over de tweede omdat er teveel wit nog in zat):



    En nogmaals maar dan in sepia:



    Onder de pers:



    En dat was 'm dan! Ik vind het stiekem ook best wel lastig nu ik zo lang vrij heb omdat ik school stiekem echt super leuk vind haha x'D

    Hebben jullie nog vakantieplannen?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik moet enkel vandaag nog werken en dan heb ik twee maanden vakantie :3


    26 - 02 - '16

    Ik moet nog een weekje en dan ben ook ik eindelijk vrij! En ik ben echt jaloers op jou beeldende kunsten het is echt allemaal zo mooi!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wat?! Dat plaatje is vet! Geen idee wat er anders een goed woord voor zal zijn (':

    Ik heb ook vakantie (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Aaah wat vet! Ziet er echt goed uit!

    Ik heb naast werken geen vakantieplannen. Hopelijk meer spontaan dagjes weg ofzo anders wordt het wel heel saai :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn vakantie start 17 juli. 3 weekjes verlof! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga vandaag een weekje weg met m'n beste vriendin! ^^ Al m'n collega's moeten nog werken aankomende week ghehe


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat is echt gaaf wat je gemaakt hebt!
    Ik heb een keer mogen etsen, maar het ging bij mij finaal mis. Ik kon er echt niks van en volgens mij had ik ook nog bijna in m'n eigen hand geëtst. :')

    Ik heb dit jaar eigenlijk niet echt vakantie, omdat ik stop met school om op zoek te gaan naar een baan. Aanstaande maandag weet ik wel of ik mijn propedeuse gehaald heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Heel vet gemaakt!

    En ik heb vier weken vrij gehad in april/mei. Straks in september heb ik weer een weekje. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat ziet er echt chique uit. :o

    Ik heb voorlopig geen vakantie. Ik werk en ga deze zomer nog geen vakantie aanvragen. 😛


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh god dat moesten wij ook eens doen. Maar veruit niet zo mooi als die van jou hahahahaha.
    Vond het wel therapeutisch, al dat uitkarven enzo.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bedankt allemaal voor de complimenten over m'n ets! ^^ En wow, zo te zien heeft iedereen ook al wel vakantie 😱

    Eledhel schreef:
    Aaah wat vet! Ziet er echt goed uit!

    Ik heb naast werken geen vakantieplannen. Hopelijk meer spontaan dagjes weg ofzo anders wordt het wel heel saai :'D


    Oeehh gaan we samen wel even een keer wat doen oke (a)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wow, I love the artwork. I must say, you're an amazing artist. Heb je ook een eigen blog waar ik het kan volgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 11:28 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    Heey, thanks! En, ja op instagram @sarah_minck 😊

    Ik heb geen Instagram, dus kan je niet volgen, maar zal het zeker in de gaten houden. 😊


    Don't walk. Run, you sheep, run.