• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Cocotera - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Porcelaine - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 15:51 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jeay *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Men, ik ging hier net even kapot van ergernis.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    whyy?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    In een verhaar hier stond iets over een rechtzaak die dagvaarding werd genoemd. En daar werd een celstraf in opgelegd, maar dat kan helemaal niet. Want een dagvaarding is een civiele procedure en die rechter kan helemaal niet zo'n straf opleggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, maar dat had ik ook niet geweten hoor (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is ook logisch, maar ik irriteer me er dan aan. Ik vind het sowieso vaag dat mensen dan met woorden als 'dagvaarding' gaan strooien terwijl ze niet weten wat het inhoud. Snappie?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Men, ik val in slaap ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was naar beneden. Sorry. Ik had trouwens 58 nog maar geopend.
    Btw bij ons moet het adres helemaal rechts de postzegel in de rechterbovenhoek en de afzender op de achterkant op het flapje staan. Maar ik krijg meestal van jullie kaartjes waar die postzegels nogal random hangen.


    Tears are words the heart can't say.

    Porcelaine schreef:
    Dat is ook logisch, maar ik irriteer me er dan aan. Ik vind het sowieso vaag dat mensen dan met woorden als 'dagvaarding' gaan strooien terwijl ze niet weten wat het inhoud. Snappie?

    ah, okey ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mataro schreef:
    Ik was naar beneden. Sorry. Ik had trouwens 58 nog maar geopend.
    Btw bij ons moet het adres helemaal rechts de postzegel in de rechterbovenhoek en de afzender op de achterkant op het flapje staan. Maar ik krijg meestal van jullie kaartjes waar die postzegels nogal random hangen.

    haha, ik weet ook wel dat dat moet, maar ik schrijf eerst altijd de tekst en dan is er meestal geen plek meer :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    ah, okey ^^


    Dat heb ik van mama geleerd, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mataro schreef:
    Ik was naar beneden. Sorry. Ik had trouwens 58 nog maar geopend.
    Btw bij ons moet het adres helemaal rechts de postzegel in de rechterbovenhoek en de afzender op de achterkant op het flapje staan. Maar ik krijg meestal van jullie kaartjes waar die postzegels nogal random hangen.


    Die van mij niet, want mama heeft het gedaan. Dus het zit er helemaal volgens de Nederlandse regels op. Alleen de afzender niet, want dat is niet verplicht. En ik had die zo opgeschreven voor jattende postbodes. Daarom heb ik wat ik voor jou en Lynn had nog niet naar de rest gestuurd, die krijgen dat met Reina haar verjaardag (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chopin schreef:
    (...)
    haha, ik weet ook wel dat dat moet, maar ik schrijf eerst altijd de tekst en dan is er meestal geen plek meer :W

    Hha jha het kon zijn dat jullie dat wel mochten. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Die van mij niet, want mama heeft het gedaan. Dus het zit er helemaal volgens de Nederlandse regels op. Alleen de afzender niet, want dat is niet verplicht. En ik had die zo opgeschreven voor jattende postbodes. Daarom heb ik wat ik voor jou en Lynn had nog niet naar de rest gestuurd, die krijgen dat met Reina haar verjaardag (:

    Het afzendadres stond er wel op. (:
    Nee ik was er echt is nieuwsgierig naar omdat ik dat gewend ben dat ik dat alrijd zo plak en dan zie je een postzegel in het midden hangen en denk je hmm. Wonder dat hij aangekomen is. Hier moet het echt perfect op de plaats staan of je krijgt hem terug gezonden.


    Tears are words the heart can't say.

    In this california Kingbed. (headbang)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.