• Door een domme fout die ik laatst gemaakt, heb kwam ik op het idee dat er misschien iets moet komen wat de stories automatisch op slaat na bijvoorbeeld een kwartier ofzo, want toen ik laatst een ontzettend lang hoofdstuk had geschreven was ik vergeten hem op te slaan en heb toen mijn computer afgesloten... Niet slim, i know. Maar het is ook handig als er bv. iets met je computer gebeurd en Q. het hoofdstuk al automatisch heeft opgeslagen, niet?

    Misschien wel. Maar ik weet niet of dat mogelijk is...
    En anders moet je voortaan in word schrijven, dan haalt hij meteen je typfouten eruit én je word eerst gevraagd of je zeker weet dat je wilt afsluiten als je het nog niet hebt opgeslagen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lijkt me opzich wel handig, op mijn laptop heb ik dat best vaak, als je bijvoorbeeld met dat domme rare in de laptop gemaakte muis iets doet klik ik het vaak weg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Square schreef:
    Misschien wel. Maar ik weet niet of dat mogelijk is...
    En anders moet je voortaan in word schrijven, dan haalt hij meteen je typfouten eruit én je word eerst gevraagd of je zeker weet dat je wilt afsluiten als je het nog niet hebt opgeslagen. (:

    ik heb google chrome dus dat doet hij bij mij sowieso

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:08 ]


    They fell in love, didn't they?

    Daar ben ik wel voor ook al schrijf ik amper :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.