• in morgen
    Want dan stap ik op de trein naar Amsterdam en daar staat mijn allerbeste vriendin met haar zus en dan gaan we daar winkelen. En daarna ga ik met hun mee naar huis en dan ga ik donderdag weer terug
    En ik heb er heel veel zin in.
    Want ik heb haar al een halfjaar niet meer gezien ongeveer
    ik weet nu al dat ik heel veel lol gaan hebben.
    Gaan jullie nog iets leuks doen in de kerstvakantie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eh.. nope.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    telt slapen?


    Cool, neat, swell -Cry

    Veel plezier!
    En ja, morgen ga ik naar mijn beste vriendin.
    En van donderdag tot vrijdag, ga ik naar mijn afscheidsfeestje. Dat regelen vriendinnen voor mij, het is niet een leuk onderwerp, maar wel erg leuk dat ze dat doen! ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blij zijn als mijn vriend terugkomt uit New York?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Werken, uitslapen, naar Maastricht voor de kerstmarkt en volgende week Londooooon:9~:9~


    As travars

    Veel plezier (: Jup ben morgen jarig.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik ga vanavond met Fred naar het kerstbal van zijn familie. Mijn vriendje kon niet, dus is hij mijn date ^_^. En dat vond hij noch ik vervelend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Veel plezier! Mijn zus is binnekort jarig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dinsdag, woensdag en donderdag zit ik in Duitsland. Heb er niet toveel zin in tbh. :c

    en en en en en
    hoeveel en gebruik jij?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ga naar Londen met mijn zus. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Leuk!
    Ik ga heel veel leren, en misschien nog wat leuke dingetjes doen met mijn vriend, al zijn er nog geen concrete plannen. :)


    Bad decisions make good stories.

    ik vertrek donderdag op reis XD