• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Alexyss Elvredo.
    'Oeps, sorry, dat had ik niet moeten vragen, ik weet dat je het ziekenhuis haat,' verontschuldig ik mezelf en ik kijk weg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Maakt niet uit' Zeg ik en zucht even. 'Heb je zin om iets anders te doen dan hier zitten?' Vraag ik en help haar omhoog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Tuurlijk, wat?' vraag ik nieuwsgierig. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen, want ik had geen idee.

    [AAH, SAARTJE ZE MOETEN WAT KRIJGEN XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Uh, ze zeggen dat het strand mooi is?' Stel ik voor en kijk haar aan. Ik weet dat het strand mooi is daarom stel ik het ook voor.
    [:D Zekers! ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik.
    'Het is ook mooi, tenminste, elk strand is mooi,' glimlach ik.

    [XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Oke, let's go dan hé' zeg ik en til haar op. Als ik uit de kamer ben, sluit ik haar deur en loop via de trap naar beneden richting het strand. 'Je bent wel zwaar hoor, Poe' Plaag ik en zet een stap in het zand.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Jij zou in mijn armen zwaarder zijn,' plaag ik terug. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borskas.
    'Je bent lekker warm,' grinnik ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Dat zullen we nog wel eens zien' Zeg ik en loop langs de zee. Een windvlaag zorgt ervoor dat Alexyss haar haren in het rond vliegen, waardoor haar geur bij me binnendringt. Ze ruikt zo fris, naar, naar zichzelf. 'Je bent lekker warm' Zegt ze en een grinnik verlaat haar mond. 'Jij koud,' zeg ik 'Koud en warm, Ying en Yang'. Ik leg haar op het zand en ga zelf naast haar zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    Brooke Rivera.

    'Wat zullen we doen?' Vraag ik nadat ik de bloemen in een vaas heb gedaan en op mijn kamer heb gezet. Ik ben blij met de bloemen, ze fleuren mijn kamer een beetje op.


    [ :D:D:D:D:D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik haal mijn schouders naar haar op. 'Geen idee zeg het eens.' Ik kijk haar lachend aan.

    Brooke Rivera.

    'Er is een disco in de buurt' Zeg ik met een grijns. 'We zouden kunnen vragen aan Caroline of we erheen mogen' Zeg ik en kijk blij en ondeugend tegelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik schiet in de lach. 'Kun je dan ook op zulke muziek dansen?' Ik was het gewend ik danste alleen maar op die muziek maar Brooke? 'Ik wil wel hoor.'

    Alexyss Elvredo.
    'Ik ben altijd koud,' zeg ik. 'Ying en Yang zijn verbonden, jij en ik niet,' voeg ik eraan toe. Stiekem vind ik dat jammer, maar ik laat het niet merken. Zachtjes ga ik met mijn vingers door het zand.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    'Hallo zeg, ik ben dan wel een moderne danser, maar in de disco ga ik los hoor!' zeg ik lachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    'Ying en Yang zijn verbonden, jij en ik niet,' zegt ze en gaat met haar vinger door het zand. 'En wat wil je daar mee zeggen?' zeg ik en pak haar hand die een Ying en Yang vorm in het zand aan het maken was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'