• Wie zou er met mij samen aan een verhaal willen schrijven?
    Mijn voorkeur gaat naar grotendeels historisch, maar uiteraard is er ruimte voor romantiek/actie/avontuur, als dit binnen het plot past.
    Wanneer in de historie maakt mij opzich niet uit. Het mag even goed gaan over een groep edelen in de Middeleeuwen als arme boeren die weggestuurd worden naar Siberië.

    Je moet echter voldoen aan de volgende eisen:
    -ABN Nederlands kunnen schrijven, of goed Engels(mag van mij namelijk ook Engels).
    -Ongeveer de algemene geschiedenis weten(bijvoorbeeld dat je weet dat Napoleon geen voetbalspeler is enz.)
    -Open staan voor goed georganiseerd overleg.

    Ik heb goede hoop op reacties!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ugh serieus jij kan echt goed schrijven.. Ik zou het best wel willen doen maar ik verbleek helemaal naast jou haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh dat wil ik wel, jij bent echt een awesome schrijver. ^^ Ik moet alleen wel heel eerlijk bekennen dat ik - als deze samenwerking gaat gebeuren - waarschijnlijk niet elke dag en misschien niet eens elke week kan updaten, aangezien ik het heel erg druk heb met school (examenjaar).
    Ik zou wel eens een keer in het historische genre willen schrijven en ik heb er ook wel kennis en interesse in, dus dat zit wel goed.
    Laat maar weten of je het - ondanks mijn mogelijke gebrek aan tijd - iets vindt, dan hoor ik het wel. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha dank voor de reacties so far!
    @Selah: Dat zal wel meevallen toch? (:
    @Parachutes: Ach, ik heb zelf ook wel eens momenten dat ik er niet ben, dus dat compenseert elkaar weer. Maar lijkt me wel leuk ja (:


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Tsja mijn Engels/Nederlands is opzich wel leesbaar ofzo, but I suck at collabs.
    Zie dit als een up voor potentiële klanten :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh nee Thom.. Ik ga je verhaal dan verpesten denk ik.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Weetje, eigenlijk lijkt het mij best nog wel leuk om te doen. Ik heb al een paar maanden en writersblock en ben sinds kort weer begonnen met het schrijven van wat verhalen en ik moet toegeven, dat het er nog redelijk goed uitziet voor het schrijven na een paar maanden.

    Ik schrijf trouwens het meeste in het Engels, om eerlijk te zijn maar ik kan ook wel Nederlandse verhalen schrijven.

    Als je interesse hebt, moet je maar even PB-en, want ik ga dus nu weg, en ik vergeet waarschijnlijk morgen om te kijken of je hebt gereageerd en het zal jammer zijn als ik dat zal missen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.