• Hello :)
    Ik zou willen vragen of jullie naar dit: http://www.youtube.com/watch?v=9PHRiSokOjA&context=C3913f47ADOEgsToPDskLKZ1lIy58VL4hbt2jMvQfy
    Willen luisteren. Ze heeft quizlet (Muppetje) en ze gelooft niet dat ze kan zingen. Ik wil haar aanmoedigen dus als zoveel mogelijk mensen dit willen beluisteren + hun mening geven, zou ik dat Super vinden.
    Alvast bedankt :)

    XX Charlotte


    Another name for a miracle is an effort.

    Als ze niet gelooft dat ze kan zingen, waarom zet ze 't dan wel op youtube? xd
    Anywayz, ik vind dat ze wel goed kan zingen, maar af en toe mag er wel wat meer pit in van mij en misschien wat meer volume, maar verder vind ik 't wel mooi, zou 't zelf niet kunnen =D


    “Love is a contradiction.”

    Ze zingt niet vals, maar wel erg gewoontjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ze zingt niet vals, maar wel erg gewoontjes.

    Het is wel mooi!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Frigga schreef:
    Ze zingt niet vals, maar wel erg gewoontjes.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ladylit schreef:
    Als ze niet gelooft dat ze kan zingen, waarom zet ze 't dan wel op youtube? xd
    Anywayz, ik vind dat ze wel goed kan zingen, maar af en toe mag er wel wat meer pit in van mij en misschien wat meer volume, maar verder vind ik 't wel mooi, zou 't zelf niet kunnen =D


    Moest van mij.. :$


    Another name for a miracle is an effort.

    Er mag wel iets meer pit in, maar verder vind ik het best goed (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Er mag wel iets meer pit in, maar verder vind ik het best goed (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ze mag wel iets luider en krachtiger...
    en ze zingt met de verkeerde timing
    MAAR
    het is wel op zich goed...
    ga zo door


    you make everything seem so possible <3

    Ladylit schreef:
    Als ze niet gelooft dat ze kan zingen, waarom zet ze 't dan wel op youtube? xd
    Anywayz, ik vind dat ze wel goed kan zingen, maar af en toe mag er wel wat meer pit in van mij en misschien wat meer volume, maar verder vind ik 't wel mooi, zou 't zelf niet kunnen =D

    Het is gewoontjes. Niet speciaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ugh. Aandachtzoekers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Ugh. Aandachtzoekers.


    Owl you need is love.

    Foxfaces schreef:
    Ugh. Aandachtzoekers.


    LOL.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    hij is weg


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Surf schreef:
    hij is weg


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.