• something to read..

    Ik kan niet elke dag wat lezen, wat ik irritant vind.
    dus wil ik meer abo's weggeven (A)
    ik ben op zoek naar:
    -verhalen die niet te langdradig zijn.
    -waar wel romantische dingen in voorkomen.
    -iets wat NIET te maken heeft met 1D of JB. danku
    -het liefst een verhaal met niet teveel cliché's en/of voorspellende dingen.
    -fanfiction MAG, maar ik lees alleen fanfictions die ik echt heel goed vind en die dus zoals ik al aangaf, niet over 1D of JB gaan.
    wat kan helpen: ik ben van rock-muziek.. en ook van emo-bandjes, schreeuwbandjes etc (zoals mijn vriendinnen ze soms noemen)

    dus weet je een verhaal/lees je een verhaal wat je leuk voor mij lijkt:
    zet t hieronder :D
    bedankt (H)


    you make everything seem so possible <3

    Why not 1D... WHY NOT 1D? Ik bedoel: have you seen Nialler? Hij is gewoon insanely cute. En Harry is gewoon charming. Louis is übergrappig én Zayn en Liam zijn sexy. :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sorry, ik heb alleen 1D.


    OTP: won't stop 'till we surrender...




    I've been looking in the mirror for so long.
    That I've come to believe my soul's on the other side.
    The little pieces falling, shatter.
    Shards of me,
    Too sharp to put back together.
    Too small to matter,
    But big enough to cut me into so many little pieces.
    If I try to touch her,
    And I bleed,
    I bleed,
    And I breathe,
    I breathe no more.


    Percy Farrow is gewoon zoals elke anderen jongen.
    Hij heeft genoeg vrienden en het gaat prima op school.
    Niks mis mee toch?




    Dit is een non fanfic, verhaal. Percy Jason Farrow is een Rpg karakter van mij, die ik speel. Ik had zijn geschiedenis in een kleine samenvattig geschreven, maar eigenlijk wilde ik zijn geschiedenis uitbreidden omdat het een van mijn beste personages is en een van de personages waar een heel stuk van mijzelf in zit. De jongen (Logan Lerman) op de cover, is Percy (Ik weet het mijn naam verzinsel is niet echt uniek...).

    linkje
    hopelijk vind je het leuk!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.
    Onbekende personen - Romantiek


    I can't even think straight.

    Riverfire schreef:
    Why not 1D... WHY NOT 1D? Ik bedoel: have you seen Nialler? Hij is gewoon insanely cute. En Harry is gewoon charming. Louis is übergrappig én Zayn en Liam zijn sexy. :9~


    ze zijn misschien wel knap, maar niet mijn type!! mijn nieuwe favo uitspraak
    en totaal NIET mijn muziek


    you make everything seem so possible <3

    Onbekende personen, oh lala:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    En deze heeft pas 1 chapter, dus dan hoef je nog niet zoveel bij te lezen:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Onbekende personen, oh lala:
    (...)


    die laatste lijkt me erg mooi :D
    abo!


    you make everything seem so possible <3

    Ik heb geen idee hoe mensen die vakjes doen enzo haha, maar hier is de link:
    Another world

    Het gaan niet over JB of 1D :) Het gaat over een groep vrienden die gaan kamperen en als ze terug komen dan is er iets totaal veranderd in hun dorp. Ik ben nog maar net begonnen dus je hoeft niet elke dag wat te lezen.

    Kinderspel.
    Er zijn twee richtingen die je op kan als kind, wanneer je ouders geen plaats voor je hebben. Je kunt naar een weeshuis gaan, om te wachten op een stel dat voor je zal zorgen. Ook kun je worden gestuurd naar een speciaal weeshuis voor kinderen die extra zorg nodig hebben. Het probleem is dat geen één van die kinderen die naar dat weeshuis gestuurd wordt, werkelijk de extra zorg krijgt die hij of zij verdiende. Want ieder die er aan geschonken wordt als kind, is één van de uitverkorene die door de ziekelijke breinen van de gebroeders Treadwell wordt meegenomen. En vanaf dan begint het.
          Alles draait om punten, punten die je kunt verdienen bij het winnen van een ronde. In een ronde zul je beslissingen moeten nemen die voor alles pijnlijk kunnen zijn, maar vooral voor jezelf. Je wordt meegenomen naar een plek die voor niemand te vinden is, behalve voor de broers Treadwell, en hier kun je niet vanaf. Het enige wat je ziet, is water en golven, voor zover je kijken kan.
          Vanaf 2012 start een nieuwe serie op tv, waar veel reclame voor is gemaakt en waar veel mensen op wachten. Niemand weet wat het is, want het zo geheimzinnig als het maar zijn kan. Ze weten één ding: Het is niet bestemd voor die snel bang, misselijk of geraakt zijn. Miljoenen mensen zappen door naar het programma en krijgen het ergste beeld ooit te zien, maar ze blijven kijken.
          Bijna honderd kinderen zitten vast in het spel, dat uitgezonden wordt op tv. Niemand kan het stoppen, want er is geen één persoon die weet waar de arme zielen zich bevinden. Het spel vergt veel van iemand, maar vooral van onschuldige kinderen. •





    ''I always pretend that when I close my eyes, the world disapears, but it never does.''


    © Sanne Verstraeten.


    Big girls cry when their hearts are breaking







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."



    Anorexic

    Het is een waargebeurd verhaal wat zich nu afspeelt, het gaat over mijn beste vriendin.


    your eyes are like stars in the night.

    Je zou kunnen kijken bij mijn fanfics. Ze zijn van Twilight en HP. Misschien dat je er eentje bij vind die je leuk lijkt:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Niet bepaald romantisch in traditionele zin, gezien het feit dat zijn vrouw dood is, maar het gaat over een vader die alles, inclusief zijn ziel en sterfelijkheid, over heeft zodat zijn gestorven dochter rust vindt.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat I'm from where the Magic is een vrij originele Harry Potter fanfic is. En als je liever onbekende personen leest zou je Ladies, Bugs & Ladybugs eens kunnen proberen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb The Secret Diary , een spannend verhaal over onbekende personen en Never Judge a book by its movie, met Chace Crawford en Ed Westwick!


    I was an angel living in the garden of evil