• Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Een story gebaseerd op de MTV serie 'Skins'. Elk persoon heeft zijn eigen probleem. Drie meiden en 5 jongens, ze wonen samen in één appartement. One Direction bestaat niet!

    Welke rollen zijn nog nodig:
    - Één van de drie meisjes.
    - Scharrels van de jongens.
    - Schoonmaakster van het appartement.
    Zayn 'gaat veel om' met dit meisje.
    - Feestende bitches.
    Dit wordt er één of twee.

    LET OP: BIJ UITERLIJK KUNNEN GEEN EMILY OSMENT EN ARIANA GRANDE.

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Land van afkomst:
    Uiterlijk, incl. foto van bekend persoon:
    Karakter:
    Familie:
    Probleem/iets waar hij of zij mee zit:
    Vriend(inn)en met [gebruik meisje 1 en meisje 2 voor de girls]:
    Extra:
    Eventuele titel:

    Btw, ik ben nu nog bezig met het verhaal volledig uitwerken en daar heb ik personages voor nodig. Dit verhaal begint pas als ik het hele idee heb plus ik een einde op weg ben met mijn andere stories.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 20:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Carol schreef:
    (...)
    Haha, no problem hoor. Ik vind het goed, kijk maar voor welke je 'm gebruikt -als je dat wilt dan, dezelfde gebruiken. Als ik een nieuwe moet maken, tell me- (:


    Doesn't matter, als je een nieuwe wilt maken dan doe je dat lekker. (: Welke rol wil je dan?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Doesn't matter, als je een nieuwe wilt maken dan doe je dat lekker. (: Welke rol wil je dan?

    Zet die andere maar voor de scharrel van één van de jongens dan, Harry ofzo (: Heb even geen inspiratie, sorrry.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carol schreef:
    (...)
    Zet die andere maar voor de scharrel van één van de jongens dan, Harry ofzo (: Heb even geen inspiratie, sorrry.


    Hihi, dan gebruik ik gewoon je oude rol als scharrel van Hazzahhh!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Hihi, dan gebruik ik gewoon je oude rol als scharrel van Hazzahhh!

    Yay, merci <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heb je nog scharrels van Niall nodig? (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil geen rol, maar wel graag een melding als je begint? (:


    Tears are words the heart can't say.

    Shatter schreef:
    Heb je nog scharrels van Niall nodig? (:


    Nou, niet écht van Niall. Aangezien hij niet echt een... laat ik het maar een scharrelaar noemen. Je kan wel een scharrel invullen met vóórkeur voor Niall, maar dan kan ik niet beloven dat hij ook echt voor Niall wordt. Maar waarschijnlijk dan ook weer wel, want ik wil altijd iedereen zijn/haar zin geven *badeigenschap*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mataro schreef:
    Ik wil geen rol, maar wel graag een melding als je begint? (:


    Isgoed! Ik zal je melden als de story online staat én als het eerste hoofdstukje online staat, ik ga namelijk wat later beginnen. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga een feestende bitch invullen, alleen het kan wel lang duren.;s


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik ga een feestende bitch invullen, alleen het kan wel lang duren.;s


    Thanks! Die had ik nog nodig. (: Maakt niet uit als het lang duurt, ik begin pas laat.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wil iemand nog rol invullen voor scharrel en/of feestende bitches?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Feestende bitch
    Naam: Emily Shannon Wilson
    Bijnaam: Emily heeft niet echt een bijnaam, maar ze wordt wel eens door sommigen EvilMinnie genoemd. Ze is namelijk een kreng en ze heeft een enorme obsessie voor Minnie Mouse.
    Leeftijd: Emily is zestien jaartjes jong.
    Geboortedatum: Emily is geboren op een warme zomerdag in het jaar 1995, om precies te zijn op de dertigste dag van de maand juli.
    Land van afkomst: Emily is geboren en opgegroeid in het warme Malibu. Op haar veertiende is ze met haar ouders en haar zusje, Laura, naar Londen verhuisd. Momenteel is ze woonachtig in een prachtig huis, wat zich net buiten de stad bevindt.
    Uiterlijk, incl. foto van bekend persoon:


    Emily heeft lang, krullend, donkerpaars haar, dat tot ver onder haar schouders komt. Dit draagt ze meestal los. Van nature heeft ze donkerbruin haar. Emily heeft mooie, chocoladebruine ogen, waar ze anderen vaak genoeg een dodelijke blik mee toewerpt. Aan Emily haar kledingstijl kun je wel opmerken uit wat voor een familie ze komt. Ze draagt namelijk altijd het nieuwste van het nieuwste en heeft een enorme garderobe. Ze is overigens erg gehecht aan haar grijze Minnie Mouse shirt. Emily houdt erg van make-up. Je zult haar dan ook niet gauw zonder make-up op tegenkomen. Iets opvallends aan Emily is dat ze een mager postuur heeft. Ze is erg iel en heeft weinig vet aan haar armen en benen. Met haar 1 meter 70 is ze niet bepaald klein en ook niet bepaald groot.
    Het meisje op de foto is Jade Thirlwall.
    Karakter: Emily is een echte bitch. Ze is het soort meisje dat altijd gelijk moet hebben en gewend is om haar zin te krijgen. Ze kan er niet tegen als anderen beter dan haar zijn. Meestal doet ze er dan ook alles aan om die persoon een lesje te leren, met alle gevolgen van dien. Emily is erg goed in 'het maken van vrienden'. Ze doet dan tegen iedereen aardig, in de hoop dat die mensen haar dan ook aardig gaan vinden. Daardoor is ze volgens velen een liefdevol persoon. Emily behandelt 'haar vriendinnen' als slaafjes. Ze laat hen dingen voor haar pakken etc., omdat ze te lui is om dat zelf te doen. Emily heeft een nogal kort lontje. Ze wordt snel aangebrand als iets of iemand haar niet aan staat. Emily wordt door vele jongens beschouwd als een stuk om naar te kijken. Ze doet het dan ook erg goed bij de jongens, want iedere week krijgt ze er wel een stuk of twee zo ver om met haar mee te gaan naar een hotelletje voor een gezellig nachtje.
    Familie: Emily is de dochter van de zevenenveertigjarige Max, die een drukke zakenman is. Door zijn werk moest de familie Wilson verhuizen naar Londen, iets wat Emily hem niet snel zal vergeven. Emily's moeder, de vijfenveertigjarige Rachel, is modeontwerpster. Emily heeft nog een jonger zusje, Laura. Zij is veertien jaar. Laura is, zoals de meesten dat ook zeggen, de perfecte dochter. Ze is lief, getalenteerd, haalt goede cijfers en zal bovendien nooit iemand kwaad doen. Ook zeurt ze nooit, als ze bijvoorbeeld haar zin niet krijgt. Iets wat je over Emily niet kunt zeggen.
    Simon Baker | Nia Peeples | Jasmine Villegas
    Probleem/iets waar hij of zij mee zit: Emily heeft altijd al het gevoel gehad dat niemand in haar omgeving haar echt belangrijk vond, zelfs haar familie niet. Van haar ouders krijgt ze altijd wel alles wat ze wil, maar daar stopt het ook bij. Ze praten voortdurend over hoe geweldig Laura wel niet is. Ook heeft Emily erg vaak ruzie met haar ouders. Die vinden dat ze beter haar best op school moet doen en iets van haar leven moet gaan maken, in plaats van te feesten en te drinken. Door deze problemen is ze juist meer gaan feesten en drinken.
    Vriend(inn)en met [gebruik meisje 1 en meisje 2 voor de girls]: Emily heeft eigenlijk helemaal geen goede vrienden of vriendinnen. Ze heeft wel een heleboel meelopers, maar aan hen heeft ze verder ook niets.
    Extra: Emily haar ouders weten niets over haar wekelijkse avontuurtje in een hotel met wat jongens. Dit wil ze graag zo houden.
    Eventuele titel: Time of our lifes?


    There is nothing more badass than being yourself

    De story staat online! http://www.quizlet.nl/stories/71769/drink-today-regret-tomorrow----one-direction/


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Isgoed! Ik zal je melden als de story online staat én als het eerste hoofdstukje online staat, ik ga namelijk wat later beginnen. (:

    Thank You (:


    Tears are words the heart can't say.

    Edit Rollen:
    HarrysBum - feestende bitch.
    Carol and Banshee - scharrels Harry en Niall.

    Ik zoek nog evt. rollen voor bitches en scharrels.


    Just keep your head up. Stick on the ice.