• Ik wil graag een video maken met het liedje 'Hurricane' van 30 Seconds to Mars en in die video allemaal beelden van de films van Harry Potter steken
    maar ik heb echt geen idee hoe dat moet
    kan iemand mij helpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    Je kunt voor zo ver ik weet geen video's maken op YouTube. Dat is alleen een plek om je gemaakte video's te uploaden. Op de meeste computers zit wel standaard Windows Movie Maker en dat is een vrij simpel programma, dus misschien zou je dat eens kunnen proberen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kan niet op YouTube filmpjes maken, dat moet je op je computer doen. Daarna kan je ze op YouTube posten. (;


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Youtube is alleen een plek om ze te uploaden en ze zo met de wereld te delen. Heb je een Mac? Dan kun je After affects of iMovie gebruiken. Heb je een gewone computer dan is Windows Movie Maker het makkelijkste programma om mee te beginnen!


    To infinity and beyond •

    geen idee, sorry

    maar kan je een link plaatsen als hij af is? me is benieuwd


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Zoals er al is gezegd. Youtubefilms maak je niet op youtube. Ik gebruik Windows Movie Maker om het video samen te stellen en eventueel nog andere video's er in te stekken en wat stukjes weg knippen. De video's download ik via een youtube converter.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.