• No one, no one ever tried to take advantage of her weakness. No one, simply because there wasn't anyone who could overpower her suffering.

    She already was in hell. Hell, like her lips spelled over a thousand times, while her eyes where filled with pain.

    I don't blame her for going away.



    Doen/niet doen?
    Zou jij dit lezen?
    Waarom wel/niet?

    -Het idee heb ik nog niet geheel uitgewerkt, maar ik wil graag eerst meningen voordat ik dit ga doen.
    -Grammaticale correcties worden gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 12:57 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Doen!
    Ik zou 't lezen.
    Omdat de titel erg mooi is en dat kleine stukje tekst me aanspreekt.


    26 - 02 - '16

    Anyone else?


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik zou je intro/promo stukje in je post aanpassen, er staan nogal wat grammatica fouten in. Sommige zijn redelijk simpel (where is waar als in lokatie, moet were zijn)

    suffer moet wss suffering zijn, fulfilled betekent vooral uitgekomen (fulfilled prophecy) kan wss beter filled zijn... enfin, ik zou er nog wat mee aanrommelen, want ik weet niet precies wat je ermee wilt zeggen, dus ik kan niet echt zeggen hoe het beter moet.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ik zou je intro/promo stukje in je post aanpassen, er staan nogal wat grammatica fouten in. Sommige zijn redelijk simpel (where is waar als in lokatie, moet were zijn)

    suffer moet wss suffering zijn, fulfilled betekent vooral uitgekomen (fulfilled prophecy) kan wss beter filled zijn... enfin, ik zou er nog wat mee aanrommelen, want ik weet niet precies wat je ermee wilt zeggen, dus ik kan niet echt zeggen hoe het beter moet.


    Dat ja.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dat wat RainbowDash zei. En verder kan ik er niets over zeggen, omdat het kleine stukje hierboven weinig zegt over de inhoud van het verhaal. Het is te vaag voor mij om mijn mening te geven.
    Ga je het trouwens in het Engels of in het Nederlands schrijven?


    I can't even think straight.

    Kun je misschien kort vertellen waar het verhaal over gaat? Want zo kan ik niet zeggen of ik het wel of niet zou lezen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel