• In het meest woeste deel van Realm of the Nine Old Codexes staat een meisje, haren zwierend om haar hoofd zo zwart als het hemelruim, op een schaars uitstekende klif. Ze kijkt grijnig naar de sterren om te zien of ze haar familie ziet.
    Plots duwen de handen van een voorbijkomende windvlaag haar naar beneden en ze stort het hol van de zee in. Zoetjesaan trekken de sterren haar omhoog, haar familie maakt plaats om haar te kunnen omarmen. Ze treedt een nieuwe wereld binnen.
    De familie moet zich kunnen bewijzen in die wereld vol nieuwe opties, avonturen, maar ook gevaren die je met een starend oog weten te achtervolgen en ingrijpen wanneer het kan. Courtney, het meisje met het pikzwarte haar, moet haar mond weten te houden tegenover de stervelingen op aarde. Want niemand weet dat er zich een nieuwe plek heeft gevormd voor de gestorven zielen; Hare's Land.

    Genre: Fantasy, romantiek, avontuur.

    Doen - niet doen?
    Origineel?
    Ideeën voor een titel?


    Thanks in advance. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 12:27 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik snap het niet echt, maar dat ligt aan mij want ik ben ziek en mijn hoofd zit vol met katoen vandaag.

    doen als je eht zelf leuk vind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doen - niet doen? Doen!
    Origineel? Ik vind van wel
    Ideeën voor een titel? erhmm...zal er even over nadenken :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Saph schreef:
    Ik snap het niet echt, maar dat ligt aan mij want ik ben ziek en mijn hoofd zit vol met katoen vandaag.

    doen als je eht zelf leuk vind.


    Wat snap je niet? :') anyway, beterschap (flower)

    Voor opheldering: Courtney's hele familie is gestorven, op een klif staart ze naar de sterren denkend dat haar familie zich daar bevindt. Het meisje is nog vrij jong, rond de zeven jaar, en wordt dus met een windvlaag meegenomen de zee in. Ze verdrinkt en komt terecht in een plek genaamd Hare's Land, waar alle gestorven zielen zich bevinden. Dus ook de slechte mensen.

    Ik zal het proberen duidelijk te maken in mijn verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 17:36 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Doen, het is erg origineel en als je het geschreven hebt wil ik hem graag lezen :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Doen - niet doen? Doen!
    Origineel? Ja.
    Ideeën voor een titel? Nope, ik faal echt in het bedenken van titels. ;o


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Penelopy schreef:
    Doen, het is erg origineel en als je het geschreven hebt wil ik hem graag lezen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doen: Jaaa!
    Origineel: Ik vind van wel, heb nog nooit zoiets gehoord.
    Titel (idee) : Drowning in the stars
    Sorry, dat is even het enige waar ik op kan komen (:


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Doen: Absoluut!
    Origineel: Ja, volgens mij wel.
    Titel: ...
    Abo: Ja.

    Vraag: Is het Hare's Land of Hale's Land?
    Want Hale's Land, doet me aan Hale denken. x)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    @ boven me: Het moest zijn Hare's land, sorry. (:

    Bedankt voor jullie meelevende ingevingen, ik heb besloten om het verhaal Sterrenportaal te noemen. Leuk of niet? :3 Heb alvast het eerste hoofdstuk geactiveerd.

    (klik op de tekst hierboven^^)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:05 ]


    Full of envy behind that anonymous mask