• Ik ben al een eeuwigheid niet meer op deze site geweest en ik heb totaal geen idee hoe oud iedereen hier ongeveer is, maar zijn er toevallig mensen die bijna 18 zijn en gaan verder studeren? ;)

    Zo ja, wat gaan jullie doen?

    Groetjes <3


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. &#9829;

    Ik zit in me eerste jaar verpleegkundige.
    Als ik deze opleiding afgerond heb misschien kraamverzorgster of ziekenhuis.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Paper schreef:
    Ik zit in het laatste jaar van vmbo-T. Volgende jaar wil ik media vormgeving gaan doen.


    Haha, ik wil ook media vorgeving gaan doen.

    Ik ga terug naar het 3rde jaar van vmbo-k, daarna eerst nog de 4rde. En dan kijken of ik het nog steeds wil. ;3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 14:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    5de jaar humane wetenschappen en wil later geschiedenis studeren (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben 17 en doe 3eleerjaar MBO- Management en assistant manager.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Paper schreef:
    Ik zit in het laatste jaar van vmbo-T. Volgende jaar wil ik media vormgeving gaan doen.


    Dat wil ik waarschijnlijk ook doen ;D of Grafische blabla.
    In januari maar eerst naar opendag (:


    En ow; 17 en zit in 2e jaar van helpende zorg & welzijn (:
    Totaal niets voor mij + te laag. En heb eerste jaar nog niet eens gehaald -Nooit stage gehad toen, en heb dus de opdrachten ook niet kunnen doen-

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 15:10 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2 Mavo.

    Mbo-Hbo-Bol.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 18:10 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik zit nu in mijn eerste jaar Grafisch Vormgeving (:


    To infinity and beyond •

    Nog 2 jaar en dan ga ik geschiedenis studeren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zit nu in mijn eerste jaar Japanologie :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    2 Gymnasium, dus dat duurt nog wel even^^
    Maar ik ga iets met economie op internationaal gebied doen, denk ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ik zit van in 3VWO maar ik ga denk ik culturele antropologie studeren


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben nu 16, al ben ik 17 als ik afstudeer dit jaar. En dan wil ik technische natuurkunde in Delft doen. Wordt wel veel reizen (ik woon in Noord-Holland, ergens bovenin), maar ik weet nu al dat het me zwaarder gaat vallen als ik op kamers ga.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zit nu in GYM6 en ga na mijn eindexamen psychologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen studeren.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben van mavo naar havo gegeaan en mijn voorkeur is uitgegaan naar de pabo naar jarenlang gedacht te hebben aan een fotografieopleiding. Ook zit ik nu te zoeken naar een mbo-opleiding voor het geval dat ik de komende halfjaar er tegen valt...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    In september ga ik orthopedagogie studeren, met afstudeerrichting Toegepaste (jeugd)criminologie


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California