• Ik ben al een eeuwigheid niet meer op deze site geweest en ik heb totaal geen idee hoe oud iedereen hier ongeveer is, maar zijn er toevallig mensen die bijna 18 zijn en gaan verder studeren? ;)

    Zo ja, wat gaan jullie doen?

    Groetjes <3


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. &#9829;

    Ik studeer al verder voor leerkracht in het secundair onderwijs.

    HAVO4, wil Vormgeving gaan doen aan de Hogeschool Voor De Kunsten in Utrecht, maar ik weet nog niet wat voor Vormgeving. Misschien Grafisch Vormgeven


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eerste jaar Toegepaste Economische Wetenschappen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zit in 3VWO, maar ik heb echt geen idee wat ik wil gaan doen. Dit zijn de studies die mij wel wat lijken: Werktuigbouwkunde, Nederlands, Geschiedenis, Geneeskunde, Engels, Criminolgie en Creative Technology. Vrij brees dus:W


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Havo 5 nu, blijf dit jaar zitten omdat ik nogal in de knoop zit en al twee maanden niet naar school ben geweest, volgend jaar dus weer havo 5, daarna vertaalacademie/taalkunde (: welke stad? hopelijk Londen. In Nederland moet ik naar Groningen (not bad) of Maastricht (meh).


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Havo 5 nu, blijf dit jaar zitten omdat ik nogal in de knoop zit en al twee maanden niet naar school ben geweest, volgend jaar dus weer havo 5, daarna vertaalacademie/taalkunde (: welke stad? hopelijk Londen. In Nederland moet ik naar Groningen (not bad) of Maastricht (meh).


    Groningen*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    3e jaar HBO-Verpleegkunde.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Volgend jaar: Nautische wetenschappen aan de Hogere Zeevaartschool van Antwerpen. Dat is 4 jaar voor een master.
    En daarna 2 jaar master Astronomie aan het Universiteit van Leuven.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ergotherapie aan de HvA

    Ik zit in het 4e jaar economie, en ik ga in Leuven letterkunde studeren als ik van school ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:05 ]

    3vwo
    Ik weet niet eens welk profiel ik ga kiezen, dus ik moet nog niet denken aan een studie kiezen
    Ik wil denk ik toch richting geneeskunde enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    3HAVO, maar ik ga naar de Pabo. :W

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:19 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kunst en Techniek jonguh. Saxion, HBO.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit in het 4e jaar ASO, Latijn-wiskunde.
    Hierna zou ik graag psychologie ofzo gaan studeren. Of misschien gewoon Nederlands, haha. ;d


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zit nu VMBO2 dus ik moet eigenlijk een profiel kiezen.
    Maar ik ga denk ik hier na naar het Cios.


    "Ignite, my love. Ignite."