• Heey!

    Mijn beste vriendin (die vandaag blijft slapen) en ik waren net popcorn aan het maken in de magnetron. Toen het net klaar was en ik de popcornzak wou openen, wou ik zien of de popcorn goed was. Dus ik deed mijn gezicht dichtbij de zak en daar kwam stoom uit. Dus ik riep van: Auu!! mijn ogen, omdat er stoom in mijn ogen kwam. Dus mijn beste vriendin die keek mij raar aan. En die keek ook in de zak met stoom. Dus opeens zeg zij ook van: mijn ogen! Dus ze snapte waarom ik pijn had aan mijn ogen. xD Het was zo lachwekkend, dat we daarna alleen maar moesten lachen.

    En hebben jullie ook zoiets meegemaakt?


    One Who Travels A Higher Path.

    Hahaha, nee, eigenlijk niet. Tenminste niet wat ik me kan herinneren..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha ja, ook met popcorn.. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    haha geniaaaal.


    The universal language of art.

    Dus daarom mocht ik nooit boven een pot uit de magnetron hangen met mijn gezicht...


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, ja, mn vriendin en ik gingen popcorn maken, maar omdat de helft niet gepopt was deden we nog een keer, maar de zak was al open dus dat ging niet meer, dus deden wij in een glazen bak, met een plastic deksel. Wie doet er dan ook een plastic iets in de magnetron, LOL, helemaal gesmolten. _O_ De popcorn was niet zo lekker meer (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn ogen kunnen niet tegen een bepaalde soort tandpasta, dan gaan ze ook ineens vet branden. Echt raar :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ook wat popcorn voor mij? =D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    ook wat popcorn voor mij? =D


    Helaas is de popcorn op! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Haha, dat is awesome. -ligt plat-
    Ik maak dagelijks zulke dingen mee. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    UUUUM........nee.....


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt