• Hi guys!

    Goed, ik heb nu dus 4 dagen achter elkaar gewerkt, ben nu echt kapot en al.
    Morgen naar Antwerpen, das wel tof :)
    Maar goed, waar ik dus mee zit...
    Mijn vriend heeft het zeg maar de afgelopen twee dagen ontzettend leuk gehad met vrienden om zich heen die ook vrienden van mij zijn.
    Ik kon niet mee omdat ik moest werken, maar dat wist ik al ver van te voren en ik vond het ook geen punt.
    Maar naarmate de dag van gister en vandaag voortduurde speelde er een jaloezie op die steeds erger en erger werd.
    Ik voel me nu zo belabberd. Ik voel me schuldig omdat ik jaloers ben. Ik voel me schuldig omdat dit gedrag meestal in de toekomst resulteert in het verbieden van dit soort dingen naar je vriendje toe en ik wil dat dus echt niet!! Zo een vriendin ben ik niet en wil ik ook niet worden. Ik zou het zelf ook niet willen dat hij zoiets zou verbieden. Echt bah, ik walg van mezelf.
    Ik weet gewoon niet hoe ik het gevoel kan laten verdwijnen. Heeft iemand hier ervaring mee? I need help :(


    Life is hard and then we die

    Lekker in een warm bad vol met schuim. Maak je hoofd een leeg en ontspan. Kan helpen. In ieder geval nog succes. :"D

    Ik ben ook jaloers op van alles en iedereen op dit moment. Wat het beste helpt (bij mij dan tenminste) om er in je gedachten letterlijk afstand van te nemen en me te bedenken dat ik van jaloezie niet blij wordt.
    Het is in ieder geval goed dat je je bedenkt waar jaloezie toe kan leiden, en dat je die kant helemaal niet op wilt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik denk dat het redelijk normaal is dat als jij je kapot werkt, en je vriend zich intussen amuseert, dat je dan een beetje jaloers bent. Als is het maar omdat je zelf ook gewoon plezier wilt hebben.
    Ik denk dat deze vorm van jaloezie wel vanzelf overgaat, zodra jij een beetje minder werkt. :-)
    En sowieso denk ik, dat als jij al weet dat het zo kan worden, en dat je het zo niet wilt, denk ik niet dat je je veel zorgen moet maken. Als jij er ondanks je jaloezie in slaagt om zo'n goede keuze te maken, dan denk ik dat jouw vriendje heel gelukkig is met jou! :-)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aawh, Annick :[.
    Ik denk.. dat het in jouw geval het beste is vooruit te kijken naar die vakantie in Antwerpen. Dan ben je samen met je vriend en hebben jullie vijf dagen lang tijd voor mekaar. Dat maakt toch heel wat goed, denk ik ^^.
    En ik denk dat je nu ook wat vatbaarder bent voor zulke gedachten omdat je uitgeput bent. Dat heb ik ook. Als ik vermoeid ben vind ik het kutter dat ik vrijgezel ben dan wanneer ik fit ben. Gelukkig een oplossing gevonden om met die shit om te gaan. Alleen jammer dat het nu meer dan drie jaar moest duren :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaloers zijn is een teken van het geven om een ander die je neit graag deelt omdat die helemaal van jou is. :Y)

    doe nu iets relaxend en wanneer je hem weer ziet, kun je het er misschien eens over hebben. Niet dat je hem iets moet verbieden of jij jezelf. Gewoon even praten, misschien weet hij wel een goede oplossing en kan hij je verzekeren dat jij de enige bent die van hem mag houden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    C18 schreef:
    Aawh, Annick :[.
    Ik denk.. dat het in jouw geval het beste is vooruit te kijken naar die vakantie in Antwerpen. Dan ben je samen met je vriend en hebben jullie vijf dagen lang tijd voor mekaar. Dat maakt toch heel wat goed, denk ik ^^.
    En ik denk dat je nu ook wat vatbaarder bent voor zulke gedachten omdat je uitgeput bent. Dat heb ik ook. Als ik vermoeid ben vind ik het kutter dat ik vrijgezel ben dan wanneer ik fit ben. Gelukkig een oplossing gevonden om met die shit om te gaan. Alleen jammer dat het nu meer dan drie jaar moest duren :'D.


    Samantha, hoor ik nu net dat jij een vriendje hebt, of is dat een volledig foute interpretatie van mij? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    Jaloers zijn is een teken van het geven om een ander die je neit graag deelt omdat die helemaal van jou is. :Y)

    doe nu iets relaxend en wanneer je hem weer ziet, kun je het er misschien eens over hebben. Niet dat je hem iets moet verbieden of jij jezelf. Gewoon even praten, misschien weet hij wel een goede oplossing en kan hij je verzekeren dat jij de enige bent die van hem mag houden. =)
    Ik heb er al over gepraat en dat is ook niet het probleem, ik weet dat ik de enige voor hem ben. Ik snap ook niet precies wat het probleem is :(


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb er al over gepraat en dat is ook niet het probleem, ik weet dat ik de enige voor hem ben. Ik snap ook niet precies wat het probleem is :(

    Ach jaloers zijn is menselijk. Doe iets wat je ontspant. Neem nog even een warme douche en kruip in bed. Of beter nog: kruip bij hem in bed. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ach jaloers zijn is menselijk. Doe iets wat je ontspant. Neem nog even een warme douche en kruip in bed. Of beter nog: kruip bij hem in bed. :Y)
    Hij woont hier 2 uur vandaan D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hij woont hier 2 uur vandaan D:

    Je eigen bed was ook een optie. =P
    Neem er een knuffel bij, dat helpt misschien. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel normaal dat je jaloers bent. Misschien gaat het wel over en probeer aan leukere dingen te denken en maak het niet erger door te denken dat het effect heeft in de toekomst.

    Maelig schreef:
    (...)

    Samantha, hoor ik nu net dat jij een vriendje hebt, of is dat een volledig foute interpretatie van mij? :'D

    Nee lol, foute interpretatie :].
    Ik heb het feit dat ik zeer waarschijnlijk nog voor een lange tijd vrijgezel zal blijven geaccepteerd. Zal d'r niet even blij mee zijn, maar afijn, het haalt een bepaalde emotionele last van mijn schouders.
    Dat komt voort uit een ander verhaal. Ik heb een tijdje geleden besloten te accepteren niet meer te vechten voor een vriendschap die al verloren is. Dat heb ik die persoon ook gezegd. In plaats van dat ik me kwaad maakte dat diegene geen contact zocht en dat het telkens mijn beurt was, heb ik hem gezegd dat ik er nu vrede met de situatie heb als hij nu is. En die manier van denken voerde ik door op deze situatie.
    Basically dus bepalen welke zaken geschikt zijn om voor te vechten en welke zaken te accepteren. Daarom ben ik enerzijds ook blij dat de dingen mij niet altijd voor de boeg gaan. Precies daardoor kom je wel eens tot briljante ingevingen die je mee kan nemen voor de toekomst en begin je het geluk veel meer te waarderen en misschien wel belangrijker: geluk te zien op andere plaatsen dan waar je aanvankelijk zocht. Wat god mij vandaag niet geeft, zal hij me morgen wel geven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 0:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Awwwh! Wat ontzettend vervelend voor je ):
    Ik zou veel chocolademelk drinken, dat doet wonderen.
    Warm bad, zoals anderen zeiden, is misschien ook wel goed.
    Hoe dan ook,
    beterschap


    26 - 02 - '16

    Bwuh, en nu kan ik niet slapen, great >,<


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Bwuh, en nu kan ik niet slapen, great >,<


    Moeten we een slaapliedje voor je zingen?


    "Ignite, my love. Ignite."