• Hi guys!

    Goed, ik heb nu dus 4 dagen achter elkaar gewerkt, ben nu echt kapot en al.
    Morgen naar Antwerpen, das wel tof :)
    Maar goed, waar ik dus mee zit...
    Mijn vriend heeft het zeg maar de afgelopen twee dagen ontzettend leuk gehad met vrienden om zich heen die ook vrienden van mij zijn.
    Ik kon niet mee omdat ik moest werken, maar dat wist ik al ver van te voren en ik vond het ook geen punt.
    Maar naarmate de dag van gister en vandaag voortduurde speelde er een jaloezie op die steeds erger en erger werd.
    Ik voel me nu zo belabberd. Ik voel me schuldig omdat ik jaloers ben. Ik voel me schuldig omdat dit gedrag meestal in de toekomst resulteert in het verbieden van dit soort dingen naar je vriendje toe en ik wil dat dus echt niet!! Zo een vriendin ben ik niet en wil ik ook niet worden. Ik zou het zelf ook niet willen dat hij zoiets zou verbieden. Echt bah, ik walg van mezelf.
    Ik weet gewoon niet hoe ik het gevoel kan laten verdwijnen. Heeft iemand hier ervaring mee? I need help :(


    Life is hard and then we die

    Ik ook niet, misschien is Omegle wat voor je?


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    Bwuh, en nu kan ik niet slapen, great >,<




    Slaap annicje slaap,
    daarbuiten loopt een hamster,
    op zijn twee pootjes zo zoetjes

    Slaap annicje slaap,
    ...

    Okay, ik ken de rest echt helemaal niet meer. Was het niet iets met scheren?


    quidquid excusatio prandium pro

    het is normaal om jaloers te zijn
    ga iets leuks doen en maak je hoofd leg


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm