• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het altijd al raar gevonden als iemand zegt van 'niemand is hier populair ofzo'. Want die zijn er wél.
    Ofja, populair.. erg bekend ofzo.
    :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Lol, ik ben zeer zeker niet jaloers op één van hun, zeker niet. :D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lol

    Waarom zou je je daar druk over maken? Het is hun leven, laat ze die dan leiden hoe ze dat willen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    DEREK schreef:
    Lol, ik ben zeer zeker niet jaloers op één van hun, zeker niet. :D


    Ik zeg juist daarom ook niet iedereen. Jij bent ook een van de bekendste...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben ik bekend hier dan? (krul) Nee grapje maar Quizlet is stiekem gewoon een site waar je graag 'populair' op wil zijn, dus gaan mensen erover bitchen. That's life on the internet _O_


    -

    Weet je wat sommige mensen fout doen?
    Mensen die op wanhopige manieren aandacht zoeken op een forum en vervolgens met iedereen ruzie krijgen en op zo'n manier bekend worden, verwarren met populaire mensen.
    Dit is op niemand specifiek gericht, though.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben het met je eens, er zijn hier echt mensen die de aandacht trekken en dat is echt vet irritant. Ik erger me eraan. Doe normaal!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik zeg juist daarom ook niet iedereen. Jij bent ook een van de bekendste...

    Haha volgens mij valt dat nou wel weer mee, als je mijn naam zegt dan denkt zeker mere dan de helft: whut, wie de fack is dat. Vroeger was het een ander verhaal :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FACEPLANT schreef:
    Weet je wat sommige mensen fout doen?
    Mensen die op wanhopige manieren aandacht zoeken op een forum en vervolgens met iedereen ruzie krijgen en op zo'n manier bekend worden, verwarren met populaire mensen.
    Dit is op niemand specifiek gericht, though.

    Nee vast niet hahah :'D


    -

    en tricia is "hongérig. :]
    -amen het eten.


    They fell in love, didn't they?

    ik snap dat mensen ziche r aan ergeren en dat doe ik zelf ook, maar wat wil je er tegen doen?
    er is en blijft hier altijd Vriendjespolitiek bestaan en het schijnheilige gedoen van ''er is niemand populair'' maar vervolgens kijk waarschijnlijk 9 van de 10 mensne die dat zecht, tog alle antwoorden door om te kijken of ze genoemt worden.
    zo zijn mensen nu aanmaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zie mijn naam staan, ik ben echt héél cool nu enzo. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Leuk en gezellig is anders. Maar ga het uit de weg en trek het je niet aan, dan heb je er ook geen last van (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    FACEPLANT schreef:
    Weet je wat sommige mensen fout doen?
    Mensen die op wanhopige manieren aandacht zoeken op een forum en vervolgens met iedereen ruzie krijgen en op zo'n manier bekend worden, verwarren met populaire mensen.
    Dit is op niemand specifiek gericht, though.


    Ohja, je bedoelt zo iemand als jij? Die ruzie zoekt op zo'n site omdat je in het echt geen grote bek durft op te zetten?
    Jaa, zo word je op een goede manier bekend joh :'D