• Ja, de wijk die ik moet lopen voor de post, waar ik dus werk is weg. Iemand heeft hem dus meegenomen, omdat ik vorige week niet kon werken en deze week weer terugkwam en er maar een kon lopen deze week, maar goed. Hij is dus verdwenen en nu kan ik niet werken :'DDD


    SLOAN.

    Klasgenoot: Waar woon je?

    Jij: In verdwenen.


    Firm believer of all that is magic

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Lol lotte:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha, ik had hem eerst niet door x'D En ik dacht nog: daar moet iets achter zitten, die wijk is echt niet verdwenen! Lees ik de reactie van Saph en dan snap ik 'm pas. Ik heb vannacht duidelijk weinig geslapen :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik dacht ze hebben de wijk gesloopt of er is een bom ontploft ofzo. xD


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Haha, ik heb dat ook eens gehad. Toen moest ik een andere doen, bale. Die wijk is kut.
    Gelukkig waren we vandaag vroeg klaar, normaal gesprokene zijn we rond 12/1 uur klaar met zetten nu om 10 uur. Ik was om 11 thuis. Heerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    (Be)lieve in (you)rself

    Hmm.. ik kwam er vanmorgen achter dat ik twee wijken moest lopen ipv één. Dus ik was veels te laat klaar D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WhatYouWant schreef:
    iemand heeft de wijk meegenomen..
    nu zie ik een reus voor me, die de huisjes oppakt en er fluitend mee wegloopt :')


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"