• In de hoop weer inspiratie te krijgen voor mijn story ben ik op zoek naar stories over het wolfpack van Twilight, voornamelijk Jacob en Seth... Ik zoek wel góéd, gedetailleerd leesvoer. Anyone?


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Sorry, ik heb alleen een verhaal met onbekende personen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb alleen 1D, delen van Harry Potter achtige stories & onbekende personen, maar die staat nog niet online. Sorry.


    Intersectional feminist

    Ik heb wel een Seth - verhaal (klik), maar dat is al redelijk oud en ik vind dat ik sindsdien betere dingen heb geschreven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zal eens kijken voor je in mijn abonnementenlijst en bladwijzer lijst. Heb je verder nog eisen?


    Physics is awesome

    Ik heb wel Twilight, maar dat is geen wolfpack dus ik kan je niet verder helpen. Een vriendin van mij heeft wel Twilight met Seth. Ze heet LiveTheDream. Misschien dat je een van haar story's leuk vind:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Eyes schreef:
    Ik zal eens kijken voor je in mijn abonnementenlijst en bladwijzer lijst. Heb je verder nog eisen?


    Niet echt, ik zoek gewoon een story met een goede verhaallijn en veel details ^^


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Wilde ik toch bijna hier je eigen story neer zetten.:X
    Lingering mystery [Wolfpack] van Astonished


    Physics is awesome

    Ik zou even bij Uneventful kijken! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eyes schreef:
    Wilde ik toch bijna hier je eigen story neer zetten.:X
    Lingering mystery [Wolfpack] van Astonished


    Dankje, hier heb ik zeker wat aan ;)


    He is my Hero and I'm his Heroine

    You're just fuckin perfect to me #Twilight van onTheLine

    Samantha Dermonelle. {Wolfpack. Paul Lahote}[Vampire Diaries] van StopMyHeart

    De tweede story gaat wel over het wolfpack en er is ook al een vervolg


    Physics is awesome

    Painted heeft een heel goed Jacob-verhaal, Fearless.
    Joyable heeft ook een aantal erg goede Twilight-verhalen, die ook nog eens ontzettend orgineel zijn (wat bij Twilight best zeldzaam is, heb ik ontdekt). Helaas zijn dit Jasper- en Edward-stories (geen slash, maar een aantal Jasper-lovestories en een aantal Edward-lovestories) en dus niet helemaal wat je zoekt. Toch zou ik ze wel aanraden, en dan met name How Strange || Edward Cullen. Hier draait het niet alleen om de liefde, maar het is ook best spannend. En Sunflowers || Jasper Hale is ook één van mijn favorieten, maar eigenlijk zijn al haar verhalen gewoon leuk. Kijk maar of je deze verhalen ook een kans wilt geven.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maanling schreef:
    Painted heeft een heel goed Jacob-verhaal, Fearless.
    Joyable heeft ook een aantal erg goede Twilight-verhalen, die ook nog eens ontzettend orgineel zijn (wat bij Twilight best zeldzaam is, heb ik ontdekt). Helaas zijn dit Jasper- en Edward-stories (geen slash, maar een aantal Jasper-lovestories en een aantal Edward-lovestories) en dus niet helemaal wat je zoekt. Toch zou ik ze wel aanraden, en dan met name How Strange || Edward Cullen. Hier draait het niet alleen om de liefde, maar het is ook best spannend. En Sunflowers || Jasper Hale is ook één van mijn favorieten, maar eigenlijk zijn al haar verhalen gewoon leuk. Kijk maar of je deze verhalen ook een kans wilt geven.

    Dankje, maar ik ken Joyable al heel lang en heb al haar verhalen al minstends 2 keer gelezen haha ^^ maar ik zal eens naar Fearless kijken van Painted ;) bedankt <3


    He is my Hero and I'm his Heroine





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    GingerAngel, LEES voordat je zomaar klakkeloos iets dropt! DAMN, ze vraagt om Twilightverhalen, niet om een Drarry!
    En STOP eens met dat bumpen, want je doet verrekte irritant!


    "Well, well. Look who we've got here!"