• Het verhaal gaat verder waar Afrekening eindigde. De 4 jongeren zijn samen met Kit en Chloe's tante gevlucht voor de Edison groep, en lopen nu al een heel eind op hen voor.
    Maar nog steeds moeten ze de Edison groep uitschakelen, en de andere jongeren vinden die genetisch gemanipuleerd zijn door de Edison groep.


    Je gaat dus IC [in charachter]. Dan moet je je gedragen en praten als die persoon.
    Er zijn een aantal rollen, en om één van die rollen te spelen hoef je niets in te vullen. Één eis is dat je of alle boeken, of in ieder geval de laatste twee. Anders snap je er helemaal niets meer van.

    Rollen:

    Chloe Saunders [Necromancer] by Midna
    Derek Souza [Weerwolf] by Pariah
    Simon Bae [Tovernaar]
    Victoria Enright[Heks]
    Elizabeth Delaney [Klopgeest]
    Kit Bae [Tovenaar]
    Lauren Fellows [Verpleegster]
    Rachelle Rodger [Halfdemon]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 20:52 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Is dit de rollen ding? zo ja, IK WIL CHLOE]


    Wil je het helemaal afmaken kan je Andrew & Gwen -ok ik weet dr naam niet meer zeker] erbij doen als geest ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, Andrew en Gwen, ik zie het al helemaal voor me. :'D
    Zijn die elkaar niet kwijtgeraakt toen Chloe, Simon en Tori door Margaret en Russel naar de Edison groep teruggebracht werden?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hmm oja.. denk het wel.. Zou het in z'n begod niet weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you