• Zou iemand me daarmee kunnen helpen, want ik snap dat echt niet.
    De storie: http://www.quizlet.nl/stories/15658/the-itgirl/
    Enkele hoofdstukken zijn in dit topic te vinden: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=55945
    Maar verder weet ik het ook niet, dus zou iemand me kunnen helpen?
    Het waren rond de 15 of meer hoofdstukken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben er enkele aan het koppelen, maar vergeef me als ik ze niet allemaal terugvind...


    MUSIC && FASHION

    'k Heb er 5 teruggevonden, normaal gezien staan ze bij je story...


    MUSIC && FASHION

    Dankjewel ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zal even kan kijken of ik wat kan vinden. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik moet er nog een stuk of 84.... O nmogelijk...


    Alis volat propriis

    Toendra schreef:
    Ik zal even kan kijken of ik wat kan vinden. ^^

    Graag er zijn er nu 5 gevonden dus nog 9 te gaan! ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    Dankjewel ;D


    You're welcome, je moet enkel zelf zien in welke volgorde ze moeten en andere shit... En ik zie net dat je er al 9 hebt, so... nog 5 te gaan.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 23:29 ]


    MUSIC && FASHION

    Heel erg bedankt ik heb er nog 5 nodig ik hoop dat iemand ze nog kan vinden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ze niet gevonden =(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik heb ze niet gevonden =(

    Toch bedankt!
    Ik zoek zelf nog wel even verder, maar als ik ze vind zou jij ze dan kunnen koppelen, want dat snap ik niet helemaal ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.