• Ik zoek dus ook een serie ;S
    Toen ik nog geen lid was van Quizlet [2jaar geleden ofzo] volgde ik een quizje zonder lid te zijn adôh.
    Het gaat over;
    Een meisje haar tweelingzus beland in het ziekenhuis, om de een of andere reden beland Bill Kaulitz daar ook. Haar tweelingzus sterft en ze gaat mee met Tom en Bill Kaulitz. Dat meisje gaf bill een bijnaam [die herinner ik me dus niet meer, het was iets raar ^^]
    Meer kan ik me niet herinneren ;S
    Achja, misschien bestaat die Quiz wel niet meer, maar wie meer weet, zeg aub. Thanks.

    En owja, ik wist niet bij welke categorie die hoorde^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Zou dat een quiz kunnen zijn met in de titel 'Shadow'? (x Want ik herken dat, voglens ij heb ik dezelfde gedaan o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zou dat een quiz kunnen zijn met in de titel 'Shadow'? (x Want ik herken dat, voglens ij heb ik dezelfde gedaan o.o

    Jaaa kan wel Ö
    Bestaat die nog?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dat is 'Shadow' van Yria. Maar Yria heeft geen quizzen meer op Quizlet online staan. Ze heeft ook haar naam verandert, alleen weet ik niet waarin >.<


    Bored.

    Dat is 'Shadow' van Yria. Maar Yria heeft geen quizzen meer op Quizlet online staan. Ze heeft ook haar naam verandert, alleen weet ik niet waarin >.<


    Arch dat is kutjes ;S
    En je hebt haar toevallig niet in je vriendenlijst staan? ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nee, want ze doet niets meer met Quizlet en haar quizzen zijn er ook af, dus heb ik dr maar verwijderd >.< Ik heb/had dr wel op msn. [/weet niet zeker omdat ze moest wisselen van msn]


    Bored.

    Nee, want ze doet niets meer met Quizlet en haar quizzen zijn er ook af, dus heb ik dr maar verwijderd >.< Ik heb/had dr wel op msn. [/weet niet zeker omdat ze moest wisselen van msn]

    Ach spijtig, ik vond het wel goed Quizje.
    Maar vermits het nu is gevonden, mag je deze topic wel sluiten als je wilt (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Zal ik doen. Als ik haar account ooit weer vind zal ik het even in een PB sturen.


    Bored.