• heej
    ik had graag zoveel mogelijk foto's vn 14 juni.
    wil er namelijk zoveel mogelijk vn blijven herrineren en drm had ik graag foto's.
    mijn foto's zijn mislukt :(
    het maakt niet uit als er een naam instaat.
    plies(A)

    stuur maar naar mijn msn:
    i_am_who_i_am@live.nl


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil je best wat fotos sturen. sommige van tom zijn vet goed gelukt. MAAR. mijn email doet t niet.
    msn wel. email niet. HOE gaan we dat doen?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik wil je best wat fotos sturen. sommige van tom zijn vet goed gelukt. MAAR. mijn email doet t niet.
    msn wel. email niet. HOE gaan we dat doen?

    ik je FB zetten?!
    [/ik zeg ook maar iets]

    (...)
    ik je FB zetten?!
    [/ik zeg ook maar iets]

    Te groot mbshitdinges... x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    voeg me maar toe op msn dn kunnen we het via een gesprek doen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik hb je toegevoegt =E
    En als je zou wille stuur ik dan wel wat fotos :'D


    you are no greatest love but disappointment in my life

    ik wil ook wel foto's, maar mijn mobiel was daar kwijt en mijn camera was leeg O.O

    stom kut dingen xD

    en heb mijn mobiel nog steeds niet terug xD

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    http://partyflock.nl/album/741160/3866620.html

    sgatje,, kijk hier maar op... Bijna Al mijn foto's die ik 14 juni gemaakt heb,, en dan helemaal onderaan, kan je ook nog een folgende map klikken,, en dat zijn dan mijn filmpjes ;)
    Suc6 er mee


    Dunno ><

    Moet je kijken op hitkrant.nl stan ook mooie foto's die gemaakt zijn door hun. Mijn foto's kan ik je niet geven omdat ze bij mij op een CDtje staan zodat ik ze voor altijd heb [L]


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Moet je kijken op hitkrant.nl stan ook mooie foto's die gemaakt zijn door hun. Mijn foto's kan ik je niet geven omdat ze bij mij op een CDtje staan zodat ik ze voor altijd heb [L]


    Ja Ja mijn Foto stond in de hitkrant !! vorige week ofzo!! Haha :DDats is ook mijn foto,, van foto van de week! :P


    Dunno ><