• “In een afgelegen hutje op het plattenland van Chimara klonk het gehuil van een pasgeboren baby en de verafschuwde kreet van haar moeder.”

    Al vele jaren lang is er niets meer vernomen van de zogenoemde ‘drakenmensen’. Tot nu toe. In een afgelegen boerderij wordt een meisje met vleugels, schubben en klauwen geboren, de tekenen van een drakenmens. Het meisje genaamd, Nuria, wordt opgejaagd door de bevolking en wanneer ze de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt heeft ze er genoeg van en gaat ze met haar beste vriend Damien op zoek naar anderen drakenmensen. Een queeste vol met verraad, vriendschap en liefde. Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk, zal het haar lukken?


    Dit is de inleiding op een nieuw verhaal van mij, maar ik vroeg me af, bestaat zoiets al? Want anders is het niet nuttig om het te schrijven:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eh.. volgens mij niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Denk t niet maar klinkt leuk, stuur me maar een berichtje als je bent begonnen xD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nog niet gezien op quizlet en ik lees aardig wat verhalen


    Physics is awesome

    Oké dank je (:
    En, LiHaZaLoNi1D, zal ik doen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oke
    lijkt me leuk
    let me knowwwxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Denk t niet maar klinkt leuk, stuur me maar een berichtje als je bent begonnen xD


    I am an idiot, I move.

    Sounds good.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een van mijn verhalen gaat wel over een meisje dat door een vloek veranderd in een draak, maar ze is niet zo geboren.

    Ik vind dit in elk geval veelbelovend klinken en ik denk dat ik het wel zou lezen als je eraan zou beginnen. Stuur je me een berichtje als het zover is?


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Luther schreef:
    Eh.. volgens mij niet.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    lilAlchemist schreef:
    Een van mijn verhalen gaat wel over een meisje dat door een vloek veranderd in een draak, maar ze is niet zo geboren.

    Ik vind dit in elk geval veelbelovend klinken en ik denk dat ik het wel zou lezen als je eraan zou beginnen. Stuur je me een berichtje als het zover is?

    Zal ik doen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    Denk t niet maar klinkt leuk, stuur me maar een berichtje als je bent begonnen xD


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, meld het me als ie online staat! ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...