• Ik heb en nieuwe armband, en hij was maar 1 euroo :D
    Bij de zeeman haha.
    Hebben jullie ook weleens armbandjes, shirtjes, ofzo voor heel goedkoop gekocht? :D


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    De plaatjes doen het bij mij niet


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    De plaatjes doen het bij mij niet


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind de armband niet echt zo mooi, maar goed. Neen, ik koop dingen meestal niet enorm goedkoop.


    comfort in c h a o s

    kan plaatje niet zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Dit zijn overigens de foto's.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:19 ]


    comfort in c h a o s

    Niet mijn smaak, maar wel leuk voor je.^^

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 18:19 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zie het plaatje niet :3


    Pretty is just a pretty word.

    Oew I like him, maar ik heb een hekel aan grote armbanden. Ze zitten voor geen meter.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb 'ns een heel leuke truitje voor één euro gekocht, en vandaag nog een set armbanden van vijf euro.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind hem wel mooi c:

    Ik vind het helemaal niks, maar goed. Ik heb vandaag 3 leuke dingen gekocht bij Euroland. Een daarvan is een DVD over Eichmann, een van de hoofdverantwoordelijken voor de massamoorden op de joden. De rest kan ik nog niet vertellen want die zijn een verassing voor Nikki.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel leuk. c: Heb wel eens goedkoop sieraden gekocht ja. Hoe goedkoper hoe beter, right ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind hem niet leuk.

    CyberLord schreef:
    Ik vind het helemaal niks, maar goed. Ik heb vandaag 3 leuke dingen gekocht bij Euroland. Een daarvan is een DVD over Eichmann, een van de hoofdverantwoordelijken voor de massamoorden op de joden. De rest kan ik nog niet vertellen want die zijn een verassing voor Nikki.


    Nawh, ik blijf jullie schattig vinden!

    OT: ik vind ze maar niets, maar als jij ze leuk vindt.. ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ANIC schreef:
    Ik vind hem niet leuk.


    Shit happens but pee happens a lot more.