• madeupyou schreef op 1 jan 2012 - 19:46:

    RE: Weerwolven van Wakkerdam

    Oké =). Je mag beginnen ^^




    Welkom bij Weerwolven van Wakkerdam!
    Dit zijn de rollen die uitgedeeld worden.



    DE ROLLEN

    Burgemeester(Gubleraholic)
    Voor overdag kan er door "verkiezingen" een burgemeester aangeduid worden. Hij zal het gesprek leiden. De burgemeester krijgt een extra stem, en als de stemmen op wie dood moet 50-50 zijn, dan geeft de burgemeester nog een stem tussen de twee die de meeste stemmen heeft.

    Weerwolven (5)
    De weerwolven mogen 's nachts wakker worden, en iemand aanwijzen die 's morgens dood zal zijn. Zij doen dit natuurlijk in volledige stilte zodat niemand hen kan identificeren. ( Alleen bij de hoofdstukken 'Nacht')


    Burgers(7)
    Zij mogen 's nachts niets doen. Overdag lijkt iedereen een burger te zijn. Overdag helpen zij met het stemmen op een weerwolf. Stemmen de burgers verkeerd, dan sterft een onschuldige. ( Alleen bij de hoofdstuk 'Dag')

    De ziener(1)
    De ziener mag de kaart van één persoon bekijken. Met die kennis kan hij dan overdag mensen beschuldigen of juist niet. Dit kan de ziener maar twee keer doen.

    Heks(2)
    De heksen heeft drie drankjes: een Levenselixer, een dodelijk vergif en een Vervormer. Zij kan elke nacht kiezen om één drankje te gebruiken of niets doen. Met het levenselixer kan ze iemand die gedood is door de weerwolven terug tot leven brengen. Met het dodelijk vergif kan ze bovenop de dode van de weerwolven nog een slachtoffer maken. De heks kan de drankjes ook op zichzelf gebruiken, maar beide drankjes kunnen slechts één maal gebruikt worden. Met de Vervormer kan een burger in een weerwolf veranderd worden. Of juist een weerwolf in een burger veranderd. De heksen mogen ook samen werken.

    Jager (1)
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.

    Cupido (1)
    Cupido schiet zijn beroemde liefdespijlen in twee mensen gedurende de eerste nacht (na de eerste nacht wordt hij burger). Deze twee mensen zullen elkaar kennen en hebben een alternatief doel in het spel, namelijk samen het spel overleven (ook als een van de twee geliefden weerwolf is). Zij moeten elkaar dus zoveel mogelijk verdedigen. Indien de ene geliefde sterft dan sterft de ander van liefdesverdriet.

    Beschermengel (1)
    De beschermengel kan elke nacht iemand beschermen. Het maakt niet uit wie het is.

    Converterwolf (1)
    De Converterwolf mag eenmalig in de tweede nacht een burger tot een weerwolf maken na dit kan hij zelf kiezen of een burger of een weerwolf wilt zijn.

    Slet (1)
    De slet is elke nacht bij een ander persoon dus ze is niet thuis wanneer de weerwolven langskomen. Mocht de weerwolven bij iemand zijn en zij is erbij, overlijdt ze ook.





    Totaal maar 10/20 deelnemers.
    Deelnemers:
    -Mags
    -Snor
    -ColouredWind
    -USB
    -MissSharp
    -BoogieBoys
    -Flemish
    -Chemist
    -Salem
    -Maelig
    -Maitresse
    -disclaimer
    -[q]imlove

    - SuperSav
    - Spotgaai
    - DuskShine
    - Geniusferb
    - Tempesta
    - Ridder
    - Caesar
    - ZaynStyles
    - AnnieCresta



    EDITS:
    2-1-2012: INSCHRIJVING GESLOTEN! Er zijn wel twee bij gekomen, maar er kan altijd wel meerdere burgers zijn.





    De link naar de story.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:04 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    oké, intelligente discussie, maar ik weet natuurlijk al lang dat jullie beide weerwolven zijn, à duh :')


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    oké, intelligente discussie, maar ik weet natuurlijk al lang dat jullie beide weerwolven zijn, à duh :')

    Snor...Snor... Wijst dat op overbeharing en dus op kans op het weerwolvengen? (cat) Ik word paranoïde door jullie namen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LOL, nu denkt iedereen dat ik, Jelena, Manon en Snor(wiens voornaam ik niet weet) weerwolven zijn xD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Snor...Snor... Wijst dat op overbeharing en dus op kans op het weerwolvengen? (cat) Ik word paranoïde door jullie namen.
    mm mm, tempesta, wempesta, wolpesta, wolfesta, wolf? (cool)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vraag me trouwens al een tijdje af hoe jij mijn voornaam weet en nu voel ik me dom doordat ik jouw ovornaam niet weet xd

    @Snor: pff, da tis doordeken om door te denken, dan vind ik mijn theorie over jou een stuk logischer, hoor. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:08 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    maar trouwens, gubleraholic heeft iedereen toch random uitgekozen? ..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    maar trouwens, gubleraholic heeft iedereen toch random uitgekozen? ..

    Dat denk ik wel, ja. Maar ik weet niet hoe ik anders moet raden wie weerwolf is, dan maar gewoon te gokken aan de hand van usernames? :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Dat denk ik wel, ja. Maar ik weet niet hoe ik anders moet raden wie weerwolf is, dan maar gewoon te gokken aan de hand van usernames? :s
    nee, inderdaad hahahha, want je kan ook niet zien of iemand liegt. veelste moeilijk spel eigenlijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) nee, inderdaad hahahha, want je kan ook niet zien of iemand liegt. veelste moeilijk spel eigenlijk.

    Ja, maar wel leuk. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ja, maar wel leuk. 8)
    eigenlijk heb ik een sterk onderbuik gevoel dat zegt dat jij de slet bent, no offence haha


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) eigenlijk heb ik een sterk onderbuik gevoel dat zegt dat jij de slet bent, no offence haha

    EINDELIJK IEMAND DIE BEGRIJPT DAT IK GEEN WEERWOLF BEN!
    Maar eh... Was de slet niet al dood? 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    EINDELIJK IEMAND DIE BEGRIJPT DAT IK GEEN WEERWOLF BEN!
    Maar eh... Was de slet niet al dood? 8)
    hahahhaha, dat zou trouwens best eens kunnen. mijn onderbuik gevoel sucks:|


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) hahahhaha, dat zou trouwens best eens kunnen. mijn onderbuik gevoel sucks:|

    Hm.. Geen ziener dus? :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Hm.. Geen ziener dus? :/
    i aint gonna tell ya:9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) i aint gonna tell ya:9~

    Jammer 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.