• Nou, ik heb/had een goede vriend. We zijn al een tijdje dikke maatjes, gaan vaak samen uit en naar feesten en zo. Nou zoals misschien sommige wel weten was vandaag om 13:00 de Defqon kaart verkoop voor de Defqon camping. Hij zei een paar weken terug dat hij daar niet heen ging, maar alleen zaterdags ging en daarna weer naar huis. Dus ik sms hem net of hij a.s. zaterdag de normale kaartjes gaat bestellen. Belt hij mij op en zegt dat hij toch wel vandaag kaartjes heeft gehaald en dus op de camping blijft. Aangezien het al half 4 is zijn alle kaartjes voor de camping al uitverkocht en ik heb dus ook geen vervoer terug want de treinen rijden niet meer..
    Nou voel ik me echt zo kak.. 't zou mijn eerste Defqon feest worden en dan laat ie me als t waren gewoon zitten, terwijl hij er voor de 2e x heen gaat.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ahw, ik zou me ook zo voelen..


    -

    Dat is zwaar lullig..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Dat is zwaar lullig..

    Horan schreef:
    Dat is zwaar lullig..

    Horan schreef:
    Dat is zwaar lullig..

    Nogal. Had me dr best op verheugd. En de rest van me vrienden gaan allemaal al met een volle auto en ik zou met hun gaan.. =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik snap hem niet? Heeft hij alleen voor zichzelf besteld?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat is echt heel erg... Naaiend.


    Food.

    GD schreef:
    Ik snap hem niet? Heeft hij alleen voor zichzelf besteld?

    Nou kijk; je hebt de Defqon camping, dan ga je er vrijdag t/m zondag heen. Vrijdag heb je de pre-party zaterdag defqon zelf, en zondag de afterparty. Maar je kan ook gewoon een normaal kaartje kopen voor alleen zaterdag. Hij had tegen mij gezegd dat we alleen op zaterdag gingen.
    De kaartverkoop voor de camping is vandaag om 13:00 begonnen en was binnen een half uur uitverkocht. In dat half uurtje heeft hij er dus 1 voor zichzelf besteld, maar mij niet gebeld om te zeggen dat we dus naar de camping gaan iplv alleen zaterdag. En zaterdag begint de verkoop voor de normale kaartjes voor alleen zaterdag, alleen het probleem is dat ik dus geen vervoer terug heb, en er rijden geen treinen. Dus ik voel me kak omdat ik me erop verheugde maar uiteindelijk niet eens meer mee kan omdat ik niet thuis kan komen achteraf..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Arm ding.. ik ben er altijd voor je.(flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Da's is erg rot voor je!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Op marktplaats staan wel advertenties van mensen die nog kaartjes hebben zag ik. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Soulweeper schreef:
    Op marktplaats staan wel advertenties van mensen die nog kaartjes hebben zag ik. (:

    Ja dat weet ik, maar de prijzen daarvan zijn vaak 2x zo hoog als de normale en mijn loon is niet echt heel hoog, en ik moet mn abonnement nog betalen =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik voel me ook in de steek gelaten....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ik voel me ook in de steek gelaten....

    Aw, lucht je hart. Dan voelen we ons tenminste niet alleen kut.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is gewoon een kut rot actie.


    #WWED - What Would Emma Do?