• Ik lag op sterven. Dat was duidelijk. Dat wist ik, dat wist mijn dochter, en dat wisten de mensen buiten. Het zou niet lang meer duren. En ze vroegen me of ik mijn verhaal nog één keer wilde vertellen. Het verhaal over de vijf jongens. Liam, Niall, Louis, Zayn and Harry. La Belle Histoire d'Amour.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:14 ]

    Is het niet La Histoire Belle de l'Amour? Ik dacht dat je met het b-b-j-h-l-p-j-v-g-g-m-n - lijstje het bijvoeglijk naamwoord achter het zelfstandig naamwoord moest zetten. Van de liefde is -dacht ik- de l'Amour.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Is het niet La Histoire Belle de l'Amour? Ik dacht dat je met het b-b-j-h-l-p-j-v-g-g-m-n - lijstje het bijvoeglijk naamwoord achter het zelfstandig naamwoord moest zetten. Van de liefde is -dacht ik- de l'Amour.


    Het is de titel van een liedje van Edith Piaf ;)

    wauw, ik ben nu al verliefd op dit verhaal! <3

    Heb ook een abo genomen! ^^


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Als je geen 1D had gedaan, had ik het zeker gelezen. Het is een geweldig idee, dat wel.


    26 - 02 - '16

    Dankjewel, allemaal!<3

    Je hebt er een abo bij. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Je hebt er een abo bij. (:


    thanks!

    Het klinkt geweldig, tot je begint over One Direction.. Toch zonde.
    Naja, succes :)


    Life is hard and then we die

    Leuk verhaal, en origineel! Ik denk dat ik wel een abo neem! ^^

    PUKKELxDING schreef:
    Het klinkt geweldig, tot je begint over One Direction.. Toch zonde.
    Naja, succes :)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    héééé, hier heb ik ook abo op, geweldig verhaal!