• Ik wil een kortverhaal schrijven maar mijn vraag Is dus of hier interesse in is?
    De verhaallijn zal niet echt origineel zijn dus je zal moeten kunnen wegdromen bij mijn schrijfstijl (:
    Ik wilde dus een romantisch verhaal schrijven dat volledig past bij deze kerstperiode. Ik weet dat vele mensen dat doen of toch deden.
    Dus daarom deze vraag: hebben jullie nood aan zo een verhaal of niet?
    De verdere ideeën zijn nog niet echt uitgewerkt maar waarschijnlijk gaat de titels zoiets zijn als warme truien en dampende koffie of zoiets.
    +ideeën zijn altijd welkom

    Groetjes
    Guswaters


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als jij zoiets graag wil schrijven moet je dat zeker doen. Er is vast wel animo voor omdat kerst er ook alweer aan zit te komen. (:


    The truth is out there.

    Als jij een dergelijk verhaal wil schrijven en online wil plaatsen, moet je dat zeker doen. Dit ongeacht wat wij hiervan vinden. Persoonlijk geloof ik namelijk dat je schrijft voor jezelf en niet alleen om zoveel mogelijk lezers te krijgen. Ik snap natuurlijk dat het fijn is wanneer mensen je verhaal lezen en waarderen, maar in eerste instantie denk ik dat je iets schrijft omdat jij dat leuk vindt.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Dat begrijp ik volkomen, zo denk ik er namelijk ook over. Ik wilde mijn ideeën sowieso uitschrijven alleen weet ik nog niet zeker of ik er dan echt een apart verhaal van ga maken of deze ga verwerken in mijn andere al bestaande verhaal.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Dat begrijp ik volkomen, zo denk ik er namelijk ook over. Ik wilde mijn ideeën sowieso uitschrijven alleen weet ik nog niet zeker of ik er dan echt een apart verhaal van ga maken of deze ga verwerken in mijn andere al bestaande verhaal.


    Oh, op die manier. Nou, dan zou ik het laten afhangen van de verhaallijn die je bedenkt bij het idee. Als het prima in het bestaande verhaal past, kan het misschien daar in, al kan het ook gewoon los van elkaar.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Nou, dan zou ik het laten afhangen van de verhaallijn die je bedenkt bij het idee. Als het prima in het bestaande verhaal past, kan het misschien daar in, al kan het ook gewoon los van elkaar.


    Ja inderdaad. Ik denk dat ik gewoon ga beginnen schrijven en dan zie ik wel of ik er een apart verhaal van maak of niet


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als je een kortverhaal schrijft, wil ik het wel lezen. Als je het in je andere story schrijft, zal ik daar ook eens gaan kijken :')


    <3

    Hamily schreef:
    Als jij een dergelijk verhaal wil schrijven en online wil plaatsen, moet je dat zeker doen. Dit ongeacht wat wij hiervan vinden. Persoonlijk geloof ik namelijk dat je schrijft voor jezelf en niet alleen om zoveel mogelijk lezers te krijgen. Ik snap natuurlijk dat het fijn is wanneer mensen je verhaal lezen en waarderen, maar in eerste instantie denk ik dat je iets schrijft omdat jij dat leuk vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.