• Elke keer als ik een reactie plaats, komt er een wit scherm te staan. En als ik dan vernieuw, staat er dat de reactie wel geplaatst is. (cat)
    Het is nu al een paar dagen zo, weet iemand er meer van?

    Merci beaucoup.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hier ook :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb het ook ;s


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Foxfaces schreef:
    (...)
    Ik heb het bij alle topics. Bij de stories trouwens niet. (:
    Elke keer als ik op het forum een reactie plaats, wordt het scherm wit en moet ik de site vernieuwen.


    Dit hier ^

    Ik heb dat probleem ook, bij ieder topic :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb ik ook al een topic over aangemaakt, dat heb ik ook steeds. Héél irritant.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Same here, maar dan als ik er een hoofdstuk op plaats en die activeer.


    I changed.

    Ik heb dat met verwijderen van chapters als ik te vaak op hoofdstuk opslaan heb gedrukt. Echt irritant


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Soms bij topics, maar de afgelopen dagen iedere keer als ik een hoofdstuk activeer.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    :X The same here


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb dat soms ook.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zoveelste topic hierover. Ja iedereen heeft er last van op allerlei vlakken. Zowel in het forum als met de stories. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    dat heb ik soms ook met story's echt vaag


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Rutger schreef:
    Bij welk topic heb je dat precies? Of heb je het bij reageren op stories?

    Ik probeer de fout nog steeds op te sporen maar ben t zelf nog niet tegen gekomen zodat het heel moeilijk op te lossen is.

    Vrijwel alle topics, bijvoorbeeld de schrijfwedstrijd van Hel, en ook als ik een hfst wil activeren voor I'm Just Beautiful Me.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rutger schreef:
    Bij welk topic heb je dat precies? Of heb je het bij reageren op stories?

    Ik probeer de fout nog steeds op te sporen maar ben t zelf nog niet tegen gekomen zodat het heel moeilijk op te lossen is.


    Ik heb het bij het online zetten van nieuwe deeltjes van mijn story...


    Bad decisions make good stories.