• De 3 ideeën.
    Er wordt niet meteen van je verwacht dat je mee speelt, je mag ook gewoon stemmen.
    Je mag op twee RPG's stemmen.

    1. Tijdreizen.
    Zes jongeren worden in een huis gedropt en daar ontdekken ze een deur. Die deur leidt naar een ondergrondse grot, met een schip. De Metis. Dat schip kan er niet uit, de Metis kan alleen naar de andere kant van de oever. Wanneer je aan boord van het schip bent en een bestemming roept, komt er een kleine storm en het schip vaart naar de andere kant. Als je aan wal gaat en door de deur ga, kom je in de bestemming die je heb geroepen. Je kan altijd terug via een deur. De jongeren zullen verschillende avonturen beleven.
    ~ © Serie: Ulysses Moore.
    ~ © Boek: Ulysses Moore - Het Geheim van Villa Argo.
    (~ Er wordt wel van je verwacht dat je af en toe een burger uit de 'andere tijd' speelt.)
    (~ Liefde mag wel, 16+ stukken niet.)


    2. Wereldreizen: [RPG] Around the World ~ Rollentopic.
    Acht jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Amerika te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen.
    (~ Er wordt wel van je verwacht dat je af en toe een burger uit een ander land speelt.)
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.)


    3. Avatar.
    Het is 2154 op de fictieve maan Pandora van de planeet Polyphemus in een baan om de dubbelster Alpha Centauri. Een aards mijnbouwbedrijf heeft onder leiding van Parker Selfridge een vestiging op Pandora voor het delven van een kostbaar mineraal, unobtanium. Voor de ruimtereis van en naar de aarde worden snelle ruimteschepen gebruikt die de vier lichtjaren in zes jaar afleggen. Bovendien maken vervoerde personen de reis in ingevroren toestand, zodat deze heel kort lijkt te duren. Er is op Pandora een inheemse bevolking van humanoïde wezens, de Na'vi. Ze zijn intelligent zoals mensen, maar technologisch minder ver ontwikkeld. Ze lopen net als mensen op twee benen, zijn 3 meter lang, slank, lenig, met een staart en een huid met een zebra-patroon van licht- en donkerblauw. De mensen hebben een techniek ontwikkeld om een wezen te creëren dat een genetische tussenvorm is tussen een bepaald mens en de Na'vi, zijn zogenaamde avatar. De betreffende mens kan via apparatuur mentaal draadloos verbonden worden met zijn avatar waardoor hij deze kan besturen, en kan zien, voelen, enz. via de avatar, terwijl zijn eigen lichaam slaapt. Als de avatar slaapt kan de verbinding verbroken worden zodat de bestuurder kan eten en rapporteren. Via de avatars kunnen de mensen gemakkelijker contact leggen met de Na'vi, bovendien hoeft de avatar niet zoals mensen een zuurstofmasker te dragen op Pandora.
    De mensen vechten tegen de Na'vi omdat zij het mineraal willen hebben. Alleen zijn de Na'vi niet bereid dat zomaar te geven en ontstaat er een bloederige strijd.
    ~ © James Cameron - Avatar (2009).
    (~ Liefde en 16+ stukken mogen erin, maar niet tussen mensen en Na'vi.)
    (~ Er wordt van je verwacht dat je realistisch speelt.)


    Stemmen.
    ~ Tijdreizen: | | |
    ~ Wereldreizen: | | | | | | | | | |
    ~ Avatar: |

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 17:19 ]

    Wereld reizen :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Termination schreef:
    Wereldreizen ^^
    Als je die maakt, wil je mij dan ook waarschuwen? :3


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Wereldreizen :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    NathanSykes schreef:
    (...)


    Is goed. Ik waarschuw jou ook! :D

    ja tijdreizen maar die is echt heel erg in de minderheid XD


    On wednesdays we wear black

    Oke, morgen of overmorgen maak ik het topic aan. (Als ik tijd heb..:S)

    Termination schreef:
    Als je die maakt, wil je mij dan ook waarschuwen? :3


    El Diablo.

    xZaynatic schreef:
    (...)


    Tuurlijk!