• Dus... suggest me some stories want ik verveel me.

    Ik lees(het liefst net begonnen:
    -twilight (Originele verhalen alleen)
    -De Hongerspelen is altijd goed (vul ook rollen in)
    -onbekende personen

    Titel, link, beschrijving (:



    Het moet me wel echt aanspreken en gewoon nette Nederlandse taal zijn.

    Deze is nog niet zo lang bezig, dus je hoeft niet enorm veel bij te lezen, het gaat over onbekende personen:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb 4 verhalen die misschien aan die eisen voldoen. Als je het niet heel erg vind ga ik niet van alle vier een beschrijving geven.:$ De links zal ik hier wel gewoon bijzetten:


    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/67876/fairytales-dont-come-true--twilight/


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Dan koop je een boek hè? :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Dan koop je een boek hè? :)

    Goh denk je dat ik er nog niet genoeg heb? Maar ik wil wel eens iets anders aangezien ik al complete serie's heb van Stephenie meyer, Suzanne Collins en ga zo maar door...

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/69557/look-at-me/)]look at me[/url]

    Onbekende personen
    Enjoy!


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!







    "Elk grammetje vet kan ik zien. Maar vanaf nu, zal er geen vet meer zijn."


    Anorexic

    Het is een waargebeurde drama over mijn beste vriendin.


    your eyes are like stars in the night.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    - Onbekende personen
    - Romantiek
    - Historisch


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Enobaria schreef:
    (...)
    Goh denk je dat ik er nog niet genoeg heb? Maar ik wil wel eens iets anders aangezien ik al complete serie's heb van Stephenie meyer, Suzanne Collins en ga zo maar door...


    Stephenie Meyer? Read it all. BBSITW. Go and read Dan Brown and Stephen King.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Onbekende personen, humor, romantiek en een beetje drama. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!






    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!



    -liefde, avontuur en fantasie.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    http://www.quizlet.nl/stories/74763/the-girl-behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    Twilight, 3 hoofdstukjes :)

    Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
    En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
    Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



    KLIKKEN!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy