• “Een zeer vrouwelijke naam” en Bradley leren elkaar kennen in New York. Vanaf die tijd is het alleen maar liefde en romantiek, maar helaas is dat niet voor eeuwig. “Zeer vrouwelijke naam” was namelijk maar slechts met haar broer op vakantie en zal moeten terugkeren naar Nederland. Eenmaal in Nederland neemt Bradley contact met haar op, hij wil voor een tijdje langskomen om haar te zien, ten minste, dat is wat hij zegt. In werkelijkheid wil hij niet haar, maar juist heel iemand anders zien, waarvan je het niet zou verwachten. Alleen wanneer Bradley in Nederland aankomt blijkt “zeer vrouwelijke naam” zeer verblijdend nieuws voor hem te hebben en dit stuurt de hele zaak compleet in de war.

    Oké, het is echt heel lastig dit samen te vatten zonder de geheimen van 't verhaal prijs te geven, maar wie echt wil weten wat nu de clues zijn, kan het hieronder lezen. Wil je de verrassing niet verpest hebben, lees het dan natuurlijk niet:

    Bradley is in New York eigenlijk op heel iemand anders verliefd geworden in New York, namelijk niet op "zeer vrouwelijke naam", maar op haar broer! Omdat hij niet meteen toe wil geven dat hij op mannen valt, probeert hij via haar contact met de broer te krijgen en als dekmantel gebruikt hij haar om het feit dat hij homo is te verdoezelen. Maar als hij dan in Nederland aankomt, blijkt zij zwanger te zijn geworden, van hem nota bene! Hier bekruipt hem natuurlijk een enorm schuldgevoel en nu is de vraag hoe hij dat ooit gaat oplossen, of het kind zal blijven en zo ja, wie het op zal voeden. En nog wat meer dingetjes maar die vertel ik niet zodat het ook voor mensen die dit stukje lazen interessant blijft.


    - Doen/niet doen?
    - Zeer vrouwelijke naam?
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden?
    - Extra's?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:03 ]


    “Love is a contradiction.”

    - Doen/niet doen? Doen!
    - Zeer mannelijke naam? Bradley, Robert, William.
    - Zeer vrouwelijke naam? Eleanor, Nathalie, Lillian.
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden? Onbekende personen, anders verpest het een beetje het idee. En dit is gewoon eerlijk because i love fanfic's ghehe.
    - Extra's? Noppes.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    - Doen/niet doen? Doen!
    - Zeer mannelijke naam? Bradley, Robert, William.
    - Zeer vrouwelijke naam? Eleanor, Nathalie, Lillian.
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden? Onbekende personen, anders verpest het een beetje het idee. En dit is gewoon eerlijk because i love fanfic's ghehe.
    - Extra's? Noppes.

    Ten eerste: Thanks for the "do"! Verder vind ik Robert wel een goede naam, ik hou 'm even in gedachten voor als er misschien nog iets anders komt, maar ik denk dat ik die anders voor m'n mannelijke personage neem.
    Oh en dat van een fanfic had ik er eigenlijk al uitgehaald, maar toen had je d'r al op gereageerd, maar ik heb 't er nu maar weer tussen gezet, mochten er toch mensen zijn met een andere mening.
    In elk geval bedankt voor je eerlijke mening =D


    “Love is a contradiction.”

    - Doen/niet doen? Doen! Volgens mij is dit best een leuk verhaal. Een liefdesverhaal, maar volgens mij gaat er ook wel humor in zitten xd en drama natuurlijk. Maar volgens mij ook wel humor. In ieder geval vind ik de verhaallijn wel leuk bedacht :3
    - Zeer mannelijke naam? Bradley, (net als Riverfire ja), maar ik vind die naam ook wel wat hebben voor de man in dit verhaal :3
    - Zeer vrouwelijke naam? Christina? Beetje onorigineel misschien, maar ik vond 't wel wat voor dit verhaal :]
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden? Nee, ik denk dat dat niet nodig is hoor :] Doe maar gewoon onbekende personages :3
    - Extra's? Nee, hoor ;p

    (flower)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Monteeth schreef:
    - Doen/niet doen? Doen! Volgens mij is dit best een leuk verhaal. Een liefdesverhaal, maar volgens mij gaat er ook wel humor in zitten xd en drama natuurlijk. Maar volgens mij ook wel humor. In ieder geval vind ik de verhaallijn wel leuk bedacht :3
    - Zeer mannelijke naam? Bradley, (net als Riverfire ja), maar ik vind die naam ook wel wat hebben voor de man in dit verhaal :3
    - Zeer vrouwelijke naam? Christina? Beetje onorigineel misschien, maar ik vond 't wel wat voor dit verhaal :]
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden? Nee, ik denk dat dat niet nodig is hoor :] Doe maar gewoon onbekende personages :3
    - Extra's? Nee, hoor ;p

    (flower)

    Thank you Jenni :3 Hm, aangezien er al twee mensen met de naam Bradley komen, moet dat wel dat betekenen dus neem ik die. En Christina is wel een leuke naam, maar ik weet 't toch nog niet helemaal ;o En geen zorgen, ookal heb ik haast elke maand weer een idee voor een nieuwe story, ik zal eerst voor jou op z'n minst wel 1 story helemaal afmaken hoor! (je weet wel welke =D)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:02 ]


    “Love is a contradiction.”

    - Doen/niet doen? Doen, doen, doen, doen, doen!
    - Zeer vrouwelijke naam? Julia? Sophie? Roos? Anne? I don't know. :')
    - Zal ik er een ster in stoppen zodat 't een fanfic wordt (zo ja, wie?), of gewoon zoals altijd onbekende personen houden? Ik zou het op onbekende mensen houden.
    - Extra's? Waarschuw mij als je begint!