• Mag het eigenlijk dat iemand een forumspelletje maakt en die is afgelopen (300 reacties) dat iemand anders opeens een twee maakt. Want bij mij was dat zo: Ik was begonnen met: -Leukste signature van twee boven je- daarna maakte ik: -Leukste signature van twee boven je-[2] en daarna wilde ik -Leukste signature van twee boven je-[3] maken maar iemand anders maakte de 3 juist voor mij. Mag dat wel? Want dat is soms wel vervelend. Zo is het al twee keer met mij gebeurd, maar ik weet niet echt of het mag.


    I wanna be a wizard!

    1. Je was op dat moment niet online
    2. bij de spelletjes is het meestal de laatste die reageert die het opent. (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat mag wel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Natuurlijk :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is gewoon toegestaan (:


    I am an idiot, I move.

    Saph schreef:
    Natuurlijk :W


    Let it come and let it be

    Dat mag inderdaad =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, dat mag. Het was zelfs oorspronkelijk jouw idee niet want dat spel had al lang in het verleden een 1e versie hier op Q. =P
    Is met veel spelletjes zo. Meestal maakt iemand die als laatst gereageerd heeft een nieuw topic, of iemand die dat toevallig opmerkt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ja, dat mag. Het was zelfs oorspronkelijk jouw idee niet want dat spel had al lang in het verleden een 1e versie hier op Q. =P
    Is met veel spelletjes zo. Meestal maakt iemand die als laatst gereageerd heeft een nieuw topic, of iemand die dat toevallig opmerkt.


    DankjexD


    I wanna be a wizard!