• Haar laatste tweet! Ik ben zo benieuwd! Zou het misschien nog iets in verband met Harry Potter zijn? Aangezien een vorige tweet zegt: I'm not ready to say goodbye to Harry Potter. But if I continue, what should I write about?

    Wat denken jullie? En wat hopen jullie?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yes! dat zou geweldig zijn. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het allemaal goed. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een vervolg me de kinderen van Harry ?
    Laat ons hopen dat het inderdaad over HP gaat :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    SWEET JESUS! I HOPE SO!

    Maar ze zei wel in zo'n een documentaire dat ze bezig was met een roman of zo.


    The odds are néver in our favor.

    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze verder gaat met HP, dat is nu afgerond. Maar ze mag best met iets anders komen, zou graag ook nieuwe en andere dingen van haar lezen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze verder gaat met HP, dat is nu afgerond. Maar ze mag best met iets anders komen, zou graag ook nieuwe en andere dingen van haar lezen :'D


    Let it come and let it be

    Let's hope for the best!
    OMG! het zou great zijn als ze weer Harry Potter gaat schrijven!!!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het allemaal goed. :9~


    26 - 02 - '16

    Fayan schreef:
    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze verder gaat met HP, dat is nu afgerond. Maar ze mag best met iets anders komen, zou graag ook nieuwe en andere dingen van haar lezen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ze een serie over Lily Evers maakt, de moeder van Harry, in haar schooljaren, neem ik het eerste beste vliegtuig naar de UK en ga haar drie fukking dikke kussen geven en dankje zeggen tot ze een straatverbod voor me aanvraagt.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fayan schreef:
    Ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze verder gaat met HP, dat is nu afgerond. Maar ze mag best met iets anders komen, zou graag ook nieuwe en andere dingen van haar lezen :'D


    Firm believer of all that is magic

    That would be amazing. Wie weet toch geen jaar zonder Harry Potter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik hoop dat ze stopt met Harry potter, maar bijvoorbeeld kleine projectes uitwerkt. Ik ben heel benieuwd naar de jaren van de Marauders bijvoorbeeld. Would be totaly awesomee dude!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik zag het op Tumblr, im hoping so hard >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OMFG ik hoop echt zo dat ze een vervolg gaat schijfen!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.