• Haar laatste tweet! Ik ben zo benieuwd! Zou het misschien nog iets in verband met Harry Potter zijn? Aangezien een vorige tweet zegt: I'm not ready to say goodbye to Harry Potter. But if I continue, what should I write about?

    Wat denken jullie? En wat hopen jullie?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    This is not the real twitter. Nooit op dat blauwe vinkje gelet?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Of aan haar relatie(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sluipvoet schreef:
    This is not the real twitter. Nooit op dat blauwe vinkje gelet?

    Niet alle celebs hebben een blauw vinkje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als dit de echte jk is, vraag ik me af waarom ze Justin Bieber en Taylor Swift followd. En waarom ze geen vinkje heeft.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Als 't maar geen vervolg op HP is..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Castiel schreef:
    (...)
    Niet alle celebs hebben een blauw vinkje.


    Er is een andere twitter van haar die wel een vinkje heeft.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Sluipvoet schreef:
    (...)

    Er is een andere twitter van haar die wel een vinkje heeft.

    Dan is het inderdaad fake, ja(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maqui schreef:
    Als ze een serie over Lily Evers maakt, de moeder van Harry, in haar schooljaren, neem ik het eerste beste vliegtuig naar de UK en ga haar drie fukking dikke kussen geven en dankje zeggen tot ze een straatverbod voor me aanvraagt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    En hoe kan je daar zeker van zijn? Ik zeg niet dat mijn link de juiste is hoor (: maar ik vraag me af hoe je zeker kan zijn welke twitter de echte is. Ik ken niet veel van twitter, dit had een vriend van me gewoon doorgestuurd. (:

    Er staat een vinkje bij, dat betekent dat ie officieel is. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Castiel schreef:
    (...)
    Dan is het inderdaad fake, ja(bat)

    er staat wel in een tweet this is also the real me


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik sprong bijna in de lucht bij het lezen van die link, maar het is gewoon té mooi om waar te zijn..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    LiHaZaLoNi1D schreef:
    (...)
    er staat wel in een tweet this is also the real me

    Denk je echt dat ze twee accounts aanmaakt? :'D

    Ik ga gewoon geen hoop hebben, sorry.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    https://twitter.com/#!/jk_rowling

    Dit is haar echte account, jammer mensen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sorry voor de verwarring. Ik wist niet dat deze niet echt was, ik ken niet zoveel van twitter en was dus ook niet op de hoogte van dat blauwe vinkje. Iemand had me dit gewoon doorgestuurd, vandaar. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Sorry voor de verwarring. Ik wist niet dat deze niet echt was, ik ken niet zoveel van twitter en was dus ook niet op de hoogte van dat blauwe vinkje. Iemand had me dit gewoon doorgestuurd, vandaar. (:

    Haha maakt niet uit hoor :] Ik was al helemaal hyper door het huis gerend, bleek het niet waar te zijn. Soms voel ik me echt een muggle :'[


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...