• Ben ik wéér. Ik weet dat ik hier net een topic over heb aangemaakt, maar deze is weer nieuw en ik vraag jullie verse mening. [Voor degene die het willen weten: ik ga 4 van de 5 ideeën uitwerken, maar niet allemaal nu] Kies het leukste idee!

    Vijf jongens en meisjes zijn elkaar helemaal zat. Een paar jaar geleden hebben twee een vreselijke ruzie gehad en ze zitten er even helemaal doorheen. Door één klein dingetje willen ze niks meer met elkaar te maken hebben. Één van de vijf besluit hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Komt dit goed of zitten ze elkaar zo dwars dat ze de tent afbreken?


    Na een vreselijke ruzie thuis besluit '' thuis weg te lopen. Hij neemt het eerste beste vliegtuig dat op het vliegveld aankomt en komt aan in India. Hij heeft het idee de wereld rond te gaan reizen en bij te komen, even op zichzelf te zijn. Hij ontmoet de beeldschone '' in Zuid-Afrika en ze besluit met hem mee te gaan. Na een paar weken in Amerika aangekomen blijken ze beide als vermist opgegeven te zijn in Californië. Maar daar zijn ze helemaal nooit geweest...?


    Welke is leuker? Het ligt niet aan fanfiction/geen fanfiction, want ze kunnen allebei fanfiction worden. Dus kies op het idee!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    1.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    2, want de eerste lijkt een beetje op het verhaal dat je nu aan het schrijven bent.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Eigenlijk geen van beide, maar voor keuze toch de eerste.


    Firm believer of all that is magic

    Het eerste :')
    Ik zie het al voor me...zo van die bitchfights tussen meiden en macho praat tussen de jongens ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    2


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    2, want daar zit waarschijnlijk een beter verhaal achter. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb werkelijk niets met die ideeën.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ik heb werkelijk niets met die ideeën.


    Mijn ideeën zijn altijd horrible en het is smaak toch? En ik ben nooit zo goed in het bedenken in van die topstories. :X


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    2


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Mijn ideeën zijn altijd horrible en het is smaak toch? En ik ben nooit zo goed in het bedenken in van die topstories. :X

    Meh-, ook al ben ik zelf niet de beste schrijfster, ben ik gewoon heel kritisch :Y)
    Ik verafschuw ook een groot deel van de topstories, dus ach. Ieder heeft zijn ding en er zullen heus wel mensen zijn die het graag lezen, alleen spreekt het mij niet zo aan:3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Meh-, ook al ben ik zelf niet de beste schrijfster, ben ik gewoon heel kritisch :Y)
    Ik verafschuw ook een groot deel van de topstories, dus ach. Ieder heeft zijn ding en er zullen heus wel mensen zijn die het graag lezen, alleen spreekt het mij niet zo aan:3


    Ghehe, het ligt er misschien ook aan dat ik een mega fangirl ben en altijd wel een story bedenk waar iets van het woord One Direction in voor kan komen... Haha! Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar je stories nu, want ik weet zeker dat je heel goed bent.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Als je die eerste doet, wil je mij dan verwittigen als je begint?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als het geen fanfic word wil ik ze sowieso lezen. Beide ideeën zijn fantastisch!


    26 - 02 - '16

    Combustible schreef:
    Ik heb werkelijk niets met die ideeën.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JUKEB0X schreef:
    Als je die eerste doet, wil je mij dan verwittigen als je begint?


    Of course! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.