• Ik had een idee en vroeg me af , wat jullie ervan vonden.

    Samira is het 17- jarige vriendinnetje van Niall Horan. Ze is al sinds haar geboorte beste vrienden met Harry die gevoelens voor haar heeft maar dat niet durft te vertellen. Als er een ruzie komt tussen Samira en Niall , is er een vraag. Grijpt hij deze kans of niet?


    ~Nederlands geschreven, engels gesproken.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:21 ]


    Firm believer of all that is magic

    Nee, ik zou het niet lezen, omdat er 1D in zit en omdat je dus alles in het Nederlands schrijft, maar wat er gezegd wordt in het Engels? Dat leest heel vervelend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, mijn Engels is te bagger.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fayan schreef:
    Nee, ik zou het niet lezen, omdat er 1D in zit en omdat je dus alles in het Nederlands schrijft, maar wat er gezegd wordt in het Engels? Dat leest heel vervelend.[/quote]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou het niet lezen, omdat je alles in het Nederlands schrijft, behalve de gesprekken en dat leest heel vervelend, zoals Fayan al zei.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb sowieso een hekel aan dat Nederlands geschreven, Engels gesproken, eerlijk gezegd. Daarnaast vind ik de verhaallijn niet erg spannend ofzo. Dus ik zou het niet lezen, sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou het niet lezen, omdat het al de zoveelste story is over 1D en Harry Styles. Dat vind ik niet origineel genoeg..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Fayan schreef:
    Nee, ik zou het niet lezen, omdat er 1D in zit en omdat je dus alles in het Nederlands schrijft, maar wat er gezegd wordt in het Engels? Dat leest heel vervelend.


    Let it come and let it be

    Tragically schreef:
    Ik zou het niet lezen, omdat je alles in het Nederlands schrijft, behalve de gesprekken en dat leest heel vervelend, zoals Fayan al zei.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen